Aleksandra Čaka ielā brauktuve ir ļoti sliktā stāvoklī - to var ļoti labi just, jo automašīna kratās uz visām pusēm. Autovadītājs Jānis saka, ka braukšana ir ļoti "jauka”. "Bedrīšu vairāk kā savas saprašanas," viņš piebilst.
Dziļas un bīstamas bedres ir teju visā galvaspilsētā – sliktā stāvoklī ir, piemēram, Juglas, Krasta un citas ielas.
Vietām bedres noklājušas gandrīz visu braukšanas joslu un autovadītājiem no tām izvairīties vienkārši nav iespējams.
“Nu šausmīgi, šausmīgi, it īpaši šajā laikā," saka Larisa. "Es nezinu, vai tik tiešām projektētāji nevar ielikt normālu asfaltbetonu? Nu, šis acīmredzot nav nekur derīgs, ja pie mazām temperatūras maiņām šādas bedres." Ar viņu vienisprātis ir cits autovadītājs Andis: “Viņas [bedres] arī paliek lielākas. Un arī salāpītās pēc divām dienām jau ir izjukušas."
Savukārt Einārs norāda, ka nepatīkamas ir situācijas, ka priekšā braucošās automašīnas met gaisā pajukušā asfalta akmeņus. Tikmēr Vigo piebilst, ka cenšas apbraukt bedres, bet, no vienas izvairoties, tā otrā iekšā."
Par Rīgas bedrainajām ielām runā arī daudzi sociālo tīkli lietotāji. Un ne mazums asi kritizē Rīgas domes Satiksmes departamentu par to, ka viņi pie šībrīža ielu stāvokļa vaino nevis sliktas kvalitātes segumu, kam vajadzīgs kārtīgs remonts, bet gan mainīgos laika apstākļus.
Departamentā norāda, ka, saņemot informāciju par bedrēm, tās tiek labotas, cik vien tas ātri iespējams.
Šobrīd avārijas bedres lāpa ar aukstā asfalta tehnoloģiju, taču tas ir pagaidu risinājums. Tas nozīmē, ka bedre tiek iztīrīta, nosusināta un tajā tiek ieklāts aukstā asfalta maisījums. Pēc pārstāvju teiktā, līdz šim šādā veidā salabots ielu segums vairāk nekā 11 tūkstošu kvadrātmetru platībā.
Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvis Edmunds Valpēters stāsta, ka bedres tiek aizlāpītas, bet tās rodas ļoti strauji, un ir dažu minūšu jautājums, lai tās izveidotos.
"Mēs nevaram noliegt to, ka riepas tiek pārsistas, bet kā jau teicu – tie ir objektīvi apstākļi, tās bedres veidojas. Autovadītājiem jābūt uzmanīgiem – vienkārši ar to ir jārēķinās," sacīja Valpēters.
Kad gaisa temperatūra būs augstāka par +5 grādiem, bedres varēs labot ar karstā asfalta tehnoloģiju, kas ir noturīgāka. Taču, lai novērstu šādu bedru veidošanos vispār, kritiskākos posmus, piemēram, Čaka un Krasta ielu nepieciešams atjaunot pavisam. To departaments sola darīt tuvāko gadu laikā.