Gada laikā Pieci.lv lielākais auditorijas pieaugums sasniegts jauno klausītāju grupā vecumā no 18 līdz 34 gadiem – šajā auditorijā šogad pavasarī, salīdzinot ar pagājušā gada pavasari, klausītāju skaits dubultojies no 20 000 līdz 40 000,
informēja Latvijas Radio preses sekretāre Ilze Zvaigzne.
Pieci.lv galvenā redaktore Anna Platpīre savā "Facebook" profilā norādījusi, ka reitingi apliecina, ka kanāls virzījies uz pareizo pusi, "bet vēl ir kur augt un attīstīties".
Pavasarī kopējo līdera pozīciju radio tirgū joprojām ieņem Latvijas Radio 2 ar 19,7% lielu tirgus daļu. Nozīmīgu auditorijas pieaugumu sasniedzis arī Latvijas Radio 1, palielinot tirgus daļu līdz 9,6% iepriekšējo 7,9% vietā.
Stabilas pozīcijas radio tirgū saglabā arī integrācijas kanāls Latvijas Radio 4 – Doma laukums, sasniedzot 111 000 klausītāju nedēļā, kā arī mūzikas un kultūras kanāls Latvijas Radio 3 – Klasika, kas sasniedz 45 000 klausītāju.
Latvijas Radio valdes locekle Sigita Roķe pauž gandarījumu par auditorijas pieaugumu – “pavasara sezonā ir palielinājies gan kopīgais Latvijas Radio programmām veltītais klausīšanās laiks, gan sasniegtā auditorija”.
“Tradicionāli populārākā radio programma Latvijā aizvien ir LR2, īpaši atzīmējams ir LR5 ar būtisku, gandrīz dubultu tirgus daļas pieaugumu. Klausītāju atsaucība mums ir ļoti būtiska, tas liecina, ka auditorija novērtē mūsu darbu, pastāvīgi un mērķtiecīgi pilnveidojot radio saturu un kvalitāti,” norāda Roķe.
“Būtisks izaicinājums ikvienam tradicionālam medijam, īpaši sabiedriskajiem medijiem, ir spēja uzrunāt gados jaunu auditoriju. LR5 ir atradis veidu, kā runāt vienā valodā ar šo auditoriju, un joprojām meklē aizvien jaunas mijiedarbes un iesaistes formas, lai piesaistītu klausītājus,” saka Roķe.