Lielākā klausīšanās laika daļa ir radiostacijai “Latvijas Radio 2” – 18,3% no kopējā radio klausīšanās laika. Otrajā vietā pēc klausīšanās laika sadalījuma ierindojas “Radio Skonto” ar 12,1% lielu klausīšanās laika daļu, bet trešā lielākā daļa – radiostacijai “Latvijas Radio 1” ar 10,9% lielu klausīšanās laika daļu.
2019. gada ziemas un pavasara periodā ikdienā visklausītākā radiostacija ir “Latvijas Radio 2”, kuru klausījās 14,7% jeb 228 tūkstoši klausītāju Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem vidū, “Radio Skonto” – 12,1% jeb 188 tūkstoši klausītāju un “Latvijas Radio 1”, kuru vismaz reizi dienā klausījās 9,6% jeb 149 tūkstoši klausītāju.
“Kantar” mediju pētījumu klientu vadītāja Solvita Kronberga norādīja, ka šajā 2019.gada ziemas un pavasara pētījuma periodā 15,7% no visiem aptaujātajiem vecumā no 16 līdz 74 ir atbildējuši, ka radio klausījušies internetā, un tā ir tikpat liela Latvijas iedzīvotāju daļa kā attiecīgajā laika posmā iepriekšējā gadā, kas parāda, ka radiostaciju klausīšanās internetā ir stabila.
2019. gada ziemas un pavasara periodā radiostaciju “Radio Skonto” vismaz reizi nedēļā klausījās 34,7% jeb 541 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, “Radio SWH” – 32% jeb 498 tūkstoši klausītāju”, bet “Latvijas Radio 2” – 31,3% jeb 488 tūkstoši klausītāju.