Graudu ielā kustības intensitāte ir ļoti liela. Visa veida smagais transports brauc abos virzienos jau no plkst.5.
"Dzīvojam pastāvīgā "zemestrīcē"," situāciju raksturoja tuvējo māju iedzīvotāji.
Viņi bažījas arī par māju bojājumiem vibrāciju dēļ. Apdraudēti arī kājāmgājēji, jo kravas automašīnas brauc bīstami tuvu ietvei.
Kravas transportlīdzekļiem ir atļauts braukt pa Graudu ielu virzienā uz Vienības gatvi. Tur gan ir zīme, ka uz Valdeķu ielas pusi ir aizliegts braukt, taču autovadītāji atraduši risinājumu. Viņi nogriežas no Vienības gatves, izbrauc cauri benzīntankam un atļauti veic kreiso pagriezienu.
Rezultātā pa Graudu ielu kravas transports var pārvietoties abos virzienos, kaut arī no Vienības gatves kravas transportam nogriezties uz Graudu ielu ir aizliegts.
Vietējie iedzīvotāji novērojuši, ka zīme nestrādā.
"Pilnīgi tā kā maģistrāle, bet te ir daudz māju, kas ir būvētas vēl pirms kara, dažas ir bez pamatiem. Man māja ir bez pamatiem, un, kad brauc, tad krīt vanasistabā viss nost no plauktiņiem," norādīja vietējais iedzīvotājs Juris.
Rīgas domes Satiksmes departamentā informēja, ka līdz gada beigām problēma tiks risināta.
"Šobrīd mēs strādājam pie satiksmes organizācijas shēmas, kurā būs tas viss ņemts vērā, un kravas transportam būs aizliegts pārvietoties pa Graudu ielu, to novirzot pa maģistrālām ielām. No 1. janvāra viņi var gaidīt to," pastāstīja Satiksmes departamenta direktors Vitālijs Reinbahs.
Pakāpeniski tiek strādāts pie tā, lai kravas transporta kustība tiktu novirzīta prom no šaurām un apdzīvotām ielām, bet, veicot Dienvidu tilta 4. kārtas celtniecības darbus no Ziepniekkalna ielas līdz Vienības gatvei, jautājums par kravas transporta plūsmas novirzīšanu tikšot atrisināts pilnībā.