Vieta, kur sadzirdēt ārzemniekus un parādīt Latviju. Tā tiek raksturots otrdien atklātais “Magnetic Latvia” paviljons lidostas jaunajā terminālī.
“Mēs rādām Latviju daudzveidīgu, ka, pie mums atbraucot, ir iespējams iegūt labus partnerus biznesā, ir iespējams labi atpūsties un baudīt fantastisku dabu un kultūru,” pauda kultūras ministre Dace Melbārde (Nacionālā apvienība).
LIAA vadītājs Andris Ozols klāstīja: “Nu jau kādu laiku esam secinājuši, ka klausīties jāprot un arī apstrādāt. Izdarīt mājasdarbu ar sadzirdēto interesi par Latvijas biznesu, nevis spontāni pateikt, ka varam, bet sagatavot kvalitatīvu piedāvājumu, ka Latvijas firmas var to izdarīt. Tādai vietai sen bija jābūt.”
Līdztekus jaunais paviljons kalpos par tikšanās vietu pašmāju un ārvalstu uzņēmējiem. Tāpat tajā izstādīti dažādi Latvijas dizaina uzņēmumu ražojumi.
Paviljona izveidei LIAA no simtgades pasākumu plāna saņēmusi teju 440 000 eiro. Raidījums “De facto” iepriekš gan uzsvēra, ka šādi aģentūra ieguvusi līdzekļus savu pamatfunkciju pildīšanai, kam nauda būtu meklējama pašu līdzekļos. Reklāmas eksperti gan uzskata, ka šāds stends bija vajadzīgs.
“Zinu, ka 100 000 maksā stends Mipimā Kannās uz trim dienām. Te ir 3 gadi, un tā summa jebkurā Eiropas lidostā ir neizmērojami lielāka,” sacīja reklāmas aģentūras “Mooz” radošais stratēģis Ēriks Stendzenieks.
Stends lidostā darbosies līdz 2020. gadam. Pēc LIAA aplēsēm to šajā laikā apmeklēs vairāk nekā 280 tūkstoši cilvēku. No tiem vairāk nekā 5000 būšot uzņēmēji.