Tilta būvniecība Sarkandaugavā pār dzelzceļu Rīga–Skulte tika sākta jau pirms gada, un to iecerēts pabeigt līdz nākamā gada vasarai. Vairāk nekā puse darbu esot jau paveikta, un nav paredzami būtiski sarežģījumi, kavēšanās vai sadārdzinājumi, apgalvoja akciju sabiedrības "LNK Industries" pārstāvis, projekta vadītājs Edgars Vaivods.
“Šobrīd ir 50% no objekta izbūvēti. Izmantojam labo laiku un strādājam visu laiku. Esam šobrīd izbūvējuši jau visus pāļus – vairāk par 1100 pāļiem iedzīti. Kopējais garums – ap 14 kilometru. Esam pabeiguši arī 42 balstu izbūves darbus, šobrīd no laiduma izbūves 40 sekcijām iebetonētas 19 sekcijas,” pastāstīja Vaivods.
Būvnieku pārstāvis ir optimistisks, ka 2022. gada vasarā būvdarbus varēs pabeigt.
Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis ("Jaunā Vienotība”) norādīja, ka pārvads palīdzēs novirzīt kravas plūsmu prom no pilsētas centra. Viņš gan atzina – projektā būvnieki saskārās arī ar dažāda veida problēmām: „Ziemā bija ne bez problēmām. Vietējie iedzīvotāji sūdzējās, ka naktī trokšņo, bet darbus uz dzelzceļa varēja veikt tikai naktī, jo dzelzceļš neļauj veikt darbus, kad ir noslogots. Naktī ir brīvāk. Līdz ar to bija tāda veida problēmas. Būvnieki runāja ar iedzīvotājiem un problēmu risināja. Bija arī komunikācijas un augstsprieguma līnija ne tajā vietā, kur topogrāfija uzrādīja. Neskatoties uz šīm problēmām, darbi kopumā rit pēc plāna.''
Tilta izmaksas ir vairāk nekā 45 miljoni eiro. No tām 27 miljoni ir Eiropas Savienības finansējums, viens miljons – valsts budžeta dotācija, bet pārējās izmaksas sedz Rīgas pašvaldība.
Pārvads savienos Tvaika ielu ar Viestura prospektu pār Rīga–Skulte dzelzceļu. Tas atslogos dzelzceļa pārbrauktuvi Tilta ielā, kur šobrīd satiksme ir ļoti intensīva un bieži veidojas sastrēgumi.