„„Maxima" ir viens no līderiem negatīvā ziņā. Pamatā tie ir darba samaksas jautājumi, virsstundu laiks, kas netiek uzskaitīts (..)," teica Lūsis, norādot, ka pērn par „Maxima" bija iesniegtas 18 sūdzības. Tāpat cilvēki nebija apmācīti darba drošības noteikumos, kas ir rupjš pārkāpums, vērtēja inspekcijas vadītājs.
Daudzi „Maxima" darbinieki izvēlas palikt anonīmi gadījumos, kad tie iesniedz sūdzības.
Viņš norādīja, ka parasti nelaimes gadījumu izmeklēšanas ilgst vienu līdz diviem mēnešiem. Šajā gadījumā pēc iespējas ātrāk ir nepieciešams iegūt informāciju no Valsts policijas, tomēr, visticamāk, ka ilgāku laiku nevajadzēs.
Lūsis norādīja, ka pēdējās dienās ir bijušas sarunas ar „Maxima" darbiniekiem par notikušo traģēdiju un par darba devēju un darba ņēmēju attiecībām kopumā. Viņš arī atminējās, ka piektdien, kad inspektori bijuši Centrāltirgus „Maxima" veikalā, izdzisusi gaisma, taču izgaismotas evakuācijas zīmes nebija redzamas.
Ziņots, ka tieši „Maxima" veikalā Zolitūdē ceturtdien iegruva jumts. Dzīvības zaudēja 54 cilvēki. Šobrīd norit izmeklēšana, bet liecinieki norāda, ka pirms katastrofas skanēja signalizācija, bet veikals turpināja darbu.