Ziņas vieglajā valodā 9.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem un 6 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 9.februārī.

“Lattelecom” sāks tirgot elektrību  

Uzņēmums "Lattelecom" uzsāk elektrības pārdošanu.
Tas spēšot piedāvāt zemu ikmēneša rēķinu.

Tie, kas pieteiksies līdz marta vidum, “Lattelecom” tirgoto elektrību saņems no aprīļa sākuma.
Uzņēmuma mērķis ir iegūt aptuveni piekto daļu klientu.
Tad varēšot runāt par nopietnu konkurenci ar "Latvenergo".

NATO atbalsta Ukrainu

Visas NATO dalībvalstis pilnībā atbalsta Ukrainu.
Par to paziņojusi NATO ģenerālsekretāra vietniece.

Ukrainas austrumos ir saasinājušās cīņas starp armijas spēkiem un Krievijas atbalstītajiem kaujiniekiem.
Novērotāji ziņo par tūkstošiem pamiera pārkāpumu Ukrainas austrumos.

Krievijas lidmašīna Sīrijā nejauši nogalina turku karavīrus

Krievijas iznīcinātāji Sīrijā nejauši nogalinājuši trīs Turcijas karavīrus.
Uzlidojuma laikā Krievijas aviācija trāpījusi ēkā, kur izmitināti turku karavīri.

Vēl 11 karavīri guvuši ievainojumus.

Pēc notikušā Krievijas prezidents Vladimirs Putins piezvanījis Turcijas prezidentam un izteicis līdzjūtību par šo negadījumu.
Abi prezidenti vienojušies vairāk saskaņot savas militārās darbības Sīrijā.

Vācija izsūtīs nelegālos iebraucējus

Vācija izstrādājusi plānu, kā no valsts ātrāk izsūtīt nelegālos iebraucējus, kam nav dots patvērums.
Par to paziņojusi kanclere Angela Merkele.

Plāns paredz palielināt deportēšanas centru skaitu.
Iecerēts arī izveidot jaunu organizāciju, kas palīdzēs paātrinās izsūtīšanu no valsts.

Dienvidāfrikas Republikā izcēlies kautiņš parlamentā

Dienvidāfrikas Republikas parlamentā izcēlies kautiņš.

Opozīcijas politiķi neļāva prezidentam nolasīt ikgadējo runu par situāciju valstī.

Cīniņā ar opozīcijas deputātiem iesaistījās apsardze.
Tā ar spēku no parlamenta sēžu zāles izlika 25 politiķus.

Kautiņa dēļ prezidenta runa aizkavējās aptuveni par stundu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti