Ziņas vieglajā valodā 2. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 2. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 2. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rīgā Zinību diena aizvadīta samērā mierīgi

Rīgas pašvaldības policija
Rīgas pašvaldības policija

Rīgā 1. septembris - Zinību diena - aizvadīta samērā mierīgi.

Tā vērtē Rīgas pašvaldības policijā.

1.septembris bija piektdienā, kas parasti notiek daudz un dažādi pasākumi.

Tāpēc jauniešu skaits Rīgas centrā bijis krietni lielāks, nekā parastā nedēļas nogalē.

Lielākā daļa jauniešu bijuši studentu vecumā.

Policisti sastapuši vien dažus nepilngadīgos alkohola reibumā.

 

Baltijas jūrā plāno militāras mācības

Baltijas jūrā drīz sāksies lieli rietumvalstu flotes manevri jeb mācības.

Tajās atstrādās reakciju uz Krievijas uzbrukumu reģionā.

Tā pavēstījis Vācijas karaflotes komandieris Jans Kristiāns Kāks.

Manevros piedalīsies aptuveni 30 kuģi un vairāk nekā 3000 rietumvalstu karavīri.

Mācības sāksies 9.septembrī.

 

Ukrainā iebrucēji apšaudīja arī Zinību dienā

Aizvadītajā diennaktī Krievijas spēki mēģinājuši izvērst plašus uzbrukumus četros frontes virzienos Ukrainā.

Apšaudēm bija pakļautas vairāk nekā 40 apdzīvotas vietas.

Tā vēsta Ukrainas bruņoto spēku Ģenerālštābs.

Hersonas un Doneckas apgabali Zinību dienā piedzīvojuši kaujas dronu uzbrukumus un intensīvu apšaudi ar mīnmetējiem.

Apšaudēs ir vismaz 3 bojāgājušie.

 

Krimas tiltam mēģina uzbrukt ar droniem

Krievija aizvadītajā naktī iznīcinājusi trīs Ukrainas jūras dronus.

Droni mēģinājuši uzbrukt Krimas tiltam.

Tā paziņojusi Krievijas Aizsardzības ministrija.

 

ASV plāno Ukrainai piegādāt īpašus šāviņus

ASV prezidenta Džo Baidena administrācija pirmo reizi nolēmusi piegādāt Ukrainai šāviņus ar noplicinātu urānu.

Tā liecina dokuments, ar ko iepazinusies ziņu aģentūra "Reuters".

Par lēmuma pieņemšanu aģentūrai paziņojuši arī divi oficiāli avoti.

Šāviņi, kas var pārsist krievu tanku bruņas, iekļauti jaunajā ASV militārās palīdzības paketē.

Par šo paketi paziņošot nākamnedēļ.

Šos šāviņus var izmantot, šaujot no tanku "Abrams" lielgabaliem.

 

Telavivā vardarbīgas sadursmes

Izraēlā pilsētā Telavivā notikušas vardarbīgas sadursmes.

Tās izraisījās starp policiju un eritriešu imigrantiem.

Ievainots vismaz 41 cilvēks, arī 11 policisti.

Sadursmes ar policistiem izraisījās, vairākiem simtiem eritriešu protestējot pie Eritrejas vēstniecības pret savas zemes valdību.

 Policija pret demonstrantiem pielietojusi šoka granātas un stekus.

Gaisā raidīti brīdinājuma šāvieni.

Vēstniecībā pēcpusdienā bija paredzēts sarīkojums.

Demonstranti policijai iepriekš bija pieprasījuši to atcelt un brīdinājuši par vardarbību, ja pasākumu neatcels.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti