Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 4. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Nacionālajai apvienībai liek atmaksāt valstij finansējumu

Nacionālās apvienības priekšsēdētājs Raivis Dzintars
Nacionālās apvienības priekšsēdētājs Raivis Dzintars

Nacionālā apvienība valstij jāatmaksā vairāk nekā 210 000 eiro.

Tā lēmuši korupcijas uzraugi.

Šī nauda izlietota neatļautā veidā.

Partijai arī turpmāko gadu neizmaksās valsts naudu.

Nacionālā apvienība teikusi, ka šos lēmumus pārsūdzēs.

Saeimas komisijā neatbalsta slimības pabalstu mazināšanu

Pēdējās dienās daudz runāts par izmaiņām kārtībā, kādā apmaksā slimības lapas.

Diskusijas izcēlušās, jo darba devēja ieteikuši mazināt izmaksas par slimības lapām.

Šobrīd Saeimas atbildīgajā komisija šos priekšlikumus neatbalsta.

Tas ir labi darbiniekiem.

Saeimas deputāts Andris Bērziņš (Zaļo un Zemnieku savienība) teicis, ka viņaprāt, šobrīd nevajadzētu mainīt kārtību, kādā piešķir slimības lapas.

Izmaiņas nevēlas arī Saeimas deputāte Ramona Petraviča ("Latvija pirmajā vietā"). 

Savukārt deputāte Mairita Lūse ("Progresīvie") piekrita citiem deputātiem un teica, ka slimības pabalsta samazināšanas dēļ strādājošie varētu doties uz darbu slimi un tas nav labi.

Jauna apsūdzība apsūdzētajam par atentātu pret Slovākijas premjeru

Slovākijas tiesībsargi papildus apsūdzējuši cilvēku, kurš maijā centās nogalināt Slovākijas premjerministru Robertu Fico.

Par Fico slepkavības mēģinājumu apsūdzētais Jurajs Cintula tagad papildus tiek apsūdzēts teroristiskā uzbrukumā.

Latvijas Pasts saglabās nodaļas, bet paaugstinās cenas

VAS "Latvijas pasts" logo.
VAS "Latvijas pasts" logo.

Latvijas Pasts saglabās 155 pasta nodaļas.

12 nodaļas tomēr slēgs.

Pasts arī plāno palielināt atsevišķu pakalpojumu cenas.

Tādēļ, ka augušas pasta pakalpojumu izmaksas.

No nākamā gada janvāra būs vairāk jāmaksā par vēstuļu un paku sūtīšanu.

Neierasti agri novākta graudu raža

Šodien lielākais Latvijas graudu pārstrādes uzņēmums "Dobeles dzirnavnieks" saņēmis pirmo graudu ražu.

Tik agri graudi nav saņemti vēl nekad.

"Dobeles dzirnavnieka" vadītājs Kristaps Amsils Latvijas Radio stāstīja, ka šodien saņemti ziemas mieži no zemnieku saimniecības Zaļenieku ciema pusē.

Graudi novākti jau aizvadītās nedēļas nogalē, un tik agri tas noticis pirmo reizi.

Par kopējo ražas kvalitāti šogad vēl nevar spriest.

Smiltenē notiks orientēšanās sporta Pasaules kausa posms

Rīt Smiltenē sāksies Pasaules kausa posms orientēšanās sportā ar kalnu velosipēdiem.

Latvijā šādas sacensības notiks pirmo reizi.

Tajās piedalīsies sportisti no 20 valstīm.

Kovids Latvijā joprojām aktuāls

Covid-19 infekcija Latvijā joprojām ir aktuāla.

Vīruss mainās, un ar to saslimst arvien vairāk cilvēku.

Tomēr nav jāsatraucas. Tā saka Slimību profilakses un kontroles centra pārstāvs Jurijs Perevoščikovs.

Lielākā kovida izplatība Latvijā šogad bijusi janvāra sākumā.

Taču arī šajā nedēļā ar kovidu saslimst vairāk cilvēku.

Aicina ziņot par balto stārķu ligzdām

Šajās dienās notiek 8. starptautiskā balto stārķu ligzdu skaitīšana.

Katrs putnu vērotājs aicināts ziņot par pamanītām stārķu ligzdām.

Latvijas Ornitoloģijas biedrības pārstāvis Agnis Bušs sacīja, ka Latvijā šāda uzskaite notiek jau 90 gadus.

Viņš teica, ka par novērotajām ligzdām visērtāk ziņot ir lietotnē "Dabas dati".

Laika ziņas

Šovakar un naktī Latvijā būs mākoņi, vietām tie izklīdīs.

Īslaicīgi līs lietus, iespējams arī pērkons.

Naktī vietām veidosies migla.

Pūtīs vējš no dienvidiem, 3–8 m/s, pie jūras tas dažbrīd pūtīs stiprāk 15–16 m/s.

Temperatūra +11…+15 grādu.

Arī Rīgā būs mākoņi, kas brīžiem izklīdīs.

Dažbrīd līs lietus.

Pūtīs dienvidu vējš 3–8 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +14…+15, rīt dienā ap +20 grādiem

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti