Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Sestdien Rēzeknē nokritušais Krievijas drons bija aprīkots ar sprāgstvielu

Rēzeknes novadā sestdien nokrita Krievijas trieciendrons "Šahed".

Tas bija aprīkots ar sprāgstvielu.

To pirmdien paziņoja Nacionālo bruņoto spēku vadība.

Drons Latvijā ielidoja no Baltkrievijas.

Militāristi saka, ka drons bija mērķēts uz Ukrainu.

Drons nokrita Gaigalavas pagastā aptuveni kilometru no mājām.

Kritiena laikā tas neuzsprāga.

To uzspridzināja vēlāk.

Cilvēki dronu neredzēja, bet dzirdēja troksni.

Cilvēki satraucas, jo drons varēja nokrist uz mājām.

Latvija izsaka kategorisku protestu Krievijai saistībā ar Rēzeknes novadā atrasto dronu

Pirmdien Latvija izteica kategorisku protestu Krievijai.

Ārlietu ministrijā šodien ieradās izsauktais Krievijas vēstniecības pārstāvis.

Viņam iesniedza protesta notu.

Tajā pieprasīti paskaidrojumi par dronu.

Krievijas vēstniecības pārstāvis noliedza, ka drons piederētu krieviem vai Krievijai.

Latvija par notikušo ir informējusi sabiedrotos, NATO un Eiropas Savienības vadību.

Satiksmes ministrs Briškens neplāno atkāpties

Satiksmes ministrs Kaspars Briškens
Satiksmes ministrs Kaspars Briškens

Satiksmes ministrs Kaspars Briškens no "Progresīvajiem" neplāno atkāpties.

Satiksmes ministriju kritizē par nespēju izskaidrot sabiedrībai iecerēto ar aviosabiedrību "airBaltic" un dzelzceļa projektu "Rail Baltica".

Pirmdien bija paredzēts, ka Briškens sniegs plašāku informāciju, taču ministrija to pēkšņi atcēla.

Briškens taisnojās, ka viņam pietrūcis, ko stāstīt.

Pirmdien Briškens tikās ar Valsts prezidentu.

Briškens sola tuvāko divu nedēļu laikā pabeigt informatīvo ziņojumu par "Rail Baltica" ieviešanu.

Slimnīcā nogādāti četri ar difteriju inficējušies bērni

Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā ārstējas četri bērni, kuri inficējušies ar difteriju.

Viņi nebija pret to vakcinēti.

Latvijā līdz šim ar difteriju neslimoja, taču tagad sācies difterijas uzliesmojums.

Slimnīcā atrodas vairāki pret difteriju nevakcinēti bērni un pieaugušie.

Mediķi brīdina, ka izvairīšanās no vakcinācijas uz bērna turpmāko dzīvi var atstāt smagas sekas.

Bērns var arī nomirt.

Difterijas komplikācijas nopietni apdraud nevakcinēto cilvēku veselību un dzīvību.

Latvijā no Parīzes atgriežas paraolimpiskie sportisti

Pirmdienas vakarā mājās no Parīzes atgriežas Latvijas paraolimpiešu delegācija gandrīz pilnā sastāvā.

Kopā ar visu komandu neatgriežas tikai riteņbraucējs Oskars Gailišs.

Plānots, ka ap pulksten 22.00 latviešu parasportistus sagaidīs Rīgas lidostā, bet ap 23.00 plānota sveikšana pie Brīvības pieminekļa.

Paraolimpiešu sagaidīšanu tiešraidē translēs arī Latvijas Radio 1.

No Parīzes parasportisti atgriežas ar trim zelta un vienu sudraba medaļu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti