Ziņas vieglajā valodā 14. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 14. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Uz ASV prezidenta amata kandidātu Donaldu Trampu šauts

Viņu ievainoja ausī.

Uzbrukums notika vēlēšanu kampaņas mītiņā.

Uzbrucējs uz Trampu šāva no tuvumā esošas mājas jumta.

Drošībnieki uzbrucēju nošāva.

Tramps pēc uzbrukuma teica, ka "nekad nepadosies".

Pasaules līderi uzbrukumu Trampam nosoda.

Ukraina saņems pretgaisa aizsardzības sistēmas

Krievija pret Ukrainu šonedēļ izmantojusi vairāk nekā 700 vadāmās aviācijas bumbas, vairāk nekā 170 trieciendronus un gandrīz 80 raķetes, paziņoja Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Viņš aicina sabiedrotos turpināt palīdzēt aizsargāt Ukrainu.

Zelenskis arī paziņoja, ka ASV Ukrainai dos jaunas "Patriot" un citas pretgaisa aizsardzības sistēmas.

Nīderlanes uzņēmums sodīts par dalību Krimas tilta būvniecībā

Celtniecības tehnikas piegādātājam ("Dies-eko Group B.V.") uzlikts naudas sods gandrīz 1,8 miljoni eiro.

Uzņēmums pārkāpa starptautiskās sankcijas. Krievija Krimas tiltu sāka būvēt pēc Krimas okupācijas.

Tilts savieno Krievijas teritoriju ar okupēto Krimas pussalu.

Spānijas pilsētā Pamploņā vēršu skrējienos šogad ievainoti 36 cilvēki

Pirmais skrējiens notika pagājušajā svētdienā, bet pēdējais – šodien.

Vēršu skrējieni ir daļa no Svētā Fermina svētku pasākumiem.

Tos rīko jau vairāk nekā 100 gadu. Pret vēršu skrējieniem ir dzīvnieku tiesību aktīvisti.

Viņi rīko dažādas protesta kampaņas.

Viens no sestdien jūrā pazudušajiem ūdensmotociklistiem ir atrasts dzīvs

Vīrieši ar ūdens motocikliem no Kaltenes brauca uz Roņu salu. Jūrā viņi pazuda.

Vīriešus meklēja gan Latvijas, gan Igaunijas dienesti.

Jūrā atrada ūdens motociklus bez cilvēkiem.

Vēlāk kļuva zināms, ka viens no vīriešiem sasniedzis Roņu salu.

Otru vīrieti turpina meklēt.

Olaines pašvaldība vēl apkopo virpuļviesuļa postījumus

Taču pašvaldībā saka, ka to nav daudz un tie arī nav ļoti lieli.

Sociālajos tīklos cilvēki ziņoja, ka virpuļviesulis sabojājis arī saules paneļu parku.

Saules paneļu parks nav pašvaldības īpašums.

Olainē bijuši vien divi izsaukumi par nolūzušiem kokiem.

Par Vimbldonas čempionāta uzvarētāju kļuvis Spānijas tenisists Karloss Alkarass

Spāņu tenisists Karloss Alkarass
Spāņu tenisists Karloss Alkarass

Viņš uzvarēja serbu Novaku Džokoviču.

Alkarass uzvaru izcīnīja ar 6-2, 6-2, 7-6.

Alkarass uzvarējis divos Vimbldonas čempionātos pēc kārtas.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti