Ziņas vieglajā valodā 19. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 19. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 19. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Harisa sāk publiski apšaubīt Trampa spējas vadīt valsti

Kamala Harisa vēlēšanu kampaņas mītiņā, 18.10.2024
Kamala Harisa vēlēšanu kampaņas mītiņā, 18.10.2024

ASV viceprezidente Kamala Harisa ir sākusi publiski apšaubīt Donalda Trampa fizisku piemērotību prezidenta amatam.
Tramps atsakās piedalīties debatēs, jo esot noguris.
Harisa un Tramps kandidē uz ASV prezidenta amatu.
Abi kandidāti priekšvēlēšanu cīņā arvien asāk uzbrūk viens otram.
Harisa nosaukusi Trampu par fašistu.
Tramps arvien biežāk runā par armijas izmantošanu pret oponentiem.
ASV prezidenta vēlēšanas notiks 5. novembrī.

Izraēlas premjers sola turpināt cīņu ar "Hamās" līdz uzvarai

Izraēla turpinās cīņu ar "Hamās" līdz uzvarai, paziņoja Izraēlas premjers Benjamins Netanjahu.
Arī šodien Izraēlas armija bombardēja objektus Gazas joslā un Sīrijas galvaspilsētā Beirūtā.
Pēc "Hamās" līdera Jahjas Sinvara nogalināšanas Rietumvalstu līderi izteicās, ka karš Tuvajos Austrumos varētu beigties.
Taču gan Izraēla, gan "Hamās" un "Hizbullāh" turpina uzbrukumus.
Šodien pret Izraēlas premjera rezidenci esot raidīts drons.
Premjera kanceleja paziņoja, ka neviens nav cietis.

Krievija atkal uzbrūk Ukrainai

Šorīt Ukrainā bija izsludināta gaisa trauksme.
Krievija uz Ukrainu raidīja 98 lidrobotus un sešas vadāmās raķetes.
Neviens drons mērķi nesasniedza. Ukraiņi notrieca četras no sešām raķetēm.
Kijivā notriekta drona atlūzas trāpīja kādam dzīvoklim.
Cieta viena sieviete.
Dienā  Krievija ar vadāmajām aviobumbām uzbruka Zaporižjei.
Ir vairāki cietušie.

Ukraina uzbrūk Krievijas rūpnīcai  

Ukraiņi ar lidrobotiem uzbruka rūpnīcai "Silīcijs".
Tā atrodas Krievijā Brjanskā.
Rūpnīcā izcēlās ugunsgrēks.
Par to ziņo gan ukraiņu, gan krievu "Telegram" kanāli.
Rūpnīcā ražo mikroelektroniku.
To izmanto militārām vajadzībām, piemēram, raķetēm "Iskander".
Rūpnīca ir viena no lielākajām mikroelektronikas ražotājām Krievijā.
Tas ir jau vismaz ceturtais ukraiņu lidrobotu uzbrukums rūpnīcai.

Rumānijas gaisa telpā atkal ielidojis kāds aizdomīgs objekts

Rumānijas gaisa telpā atkal ielidojis kāds aizdomīgs objekts.
Gaisā pacēlušies četri Rumānijas un Spānijas iznīcinātāji, kas patrulē NATO gaisa telpā.
Par notikušo informēta NATO.
Divu dienu laikā tas jau ir otrais šāds gadījums.
Nav skaidrs, vai tie bijuši krievu lidroboti.
NATO iepriekš apsūdzēja Krieviju par alianses dalībvalsts gaisa telpas pārkāpšanu, taču secināja, ka tas nav bijis apzināts uzbrukums.

Rīgā ārpus centra autobusi vairākās pieturās apstāsies tikai pēc pieprasījuma

Rīgā apmēram 300 pieturās ārpus centra no šodienas Rīgas satiksmes autobusi apstājas tikai pēc pieprasījuma.
Tas nozīmē, ka autobusi pietur tikai tad, ja pasažieri grib izkāpt vai iekāpt.
Sākumā tāda kārtība būs 20 autobusu maršrutos.
No šodienas šajos maršrutos ir mainīts arī autobusu kustības saraksts.
Pieturās pēc pieprasījuma pie staba ir zīme – plauksta uz zaļa fona.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti