Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijā

 

Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijā

Latvijā gaida Jāņu nakti.

Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Saulgriežu laiks turpinās jau pāris dienas, taču cilvēki tieši šajā dienā un naktī svin svētkus.

Cilvēki pulcējas pie ugunskuriem un dzied līgodziesmas.

Cilvēki Jāņus svin pie dabas, jo tas ir latviski.

Jāņu naktī līgotāji cenšas sagaidīt saullēktu.

Jāņu nakts būs apmākusies.

Vietām būs migla.

Dažviet arī līs lietus.

Mediķi un glābēji aicina svētkos nebūt pārgalvīgiem un uzvesties prātīgi

Biežākie iemesli mediķu izsaukumiem Jāņos ir braukšana pie stūres alkohola reibumā, nejauša aizrīšanās ar ēdienu un neapdomīga uzvedība pie uguns.

Pirmajā Jāņu brīvdienā (vakar) policija aizturēja 22 iereibušus šoferus

Tas ir vairāk nekā vidēji dienā.

16 no šoferiem pie stūres atradās nopietnā reibumā.

Viņiem draud kriminālsods.

Viņiem konfiscēs arī automašīnu.

Policija Jāņu brīvdienās pastiprina pārbaudes uz ceļiem.

Ukrainā kritis jau trešais brīvprātīgais karavīrs no Igaunijas

Martins Jēgers nogalināts kaujā Luhanskas apgabalā.

Pirms došanās uz Ukrainu viņš vairāk nekā desmit gadus dienēja Igaunijas Aizsardzības spēkos.

Iepriekš Ukrainā krituši divi brīvprātīgie karavīri no Igaunijas.

Krievija arī šodien uzbrukusi otrajai lielākajai Ukrainas pilsētai Harkivai

Krievijas spēku raidītā vadāmā bumba nogalinājusi vienu, bet ievainojusi 10 cilvēkus.

Cietušas dzīvojamās mājas un bērnu mācību iestāde.

Vakar Krievijas raidītā vadāmā bumba trāpīja daudzdzīvokļu mājai.

Tika nogalināti trīs cilvēki un 56 ievainoti.

Krievijas okupētajā Krimā notriektas raķetes atlūzas nogalinājušas piecus cilvēkus

Ievainoti vairāk nekā 100 cilvēki, tā ziņo okupācijas iestādes.

Ukraina šodien raidīja raķetes uz Krimu.

Vienu raķeti Krievijas pretgaisa aizsardzība notrieca virs vienas no Sevastopoles pludmalēm, kurā atradās cilvēki.

Ukrainā top droni , kas karos bez cilvēka iejaukšanās

 Šie droni sazināsies savā starpā un cīnīsies komandā.

Ukraina patlaban izmēģina šādu tehnoloģiju.

Taču amatpersonas uzsver, ka šādu dronu darbību uzraudzīs cilvēks.

Cilvēks būs tas, kurš apstiprinās šī drona uzbrukuma mērķi.

Polija varētu slēgt robežšķērsošanas punktus ar Baltkrieviju

Par to izteicies Polijas ārlietu ministrs Radoslavs Sikorskis.

Baltkrievija turpina ar migrantiem radīt saspīlējumu uz robežas.

Ministrs minēja Somijas pieredzi.

Somija slēdza robežšķērsošanas punktus ar Krieviju un situācija uz robežas uzlabojās.

Polija tagad pēta, kā robežšķērsošanas punktu slēgšana ietekmēs valsts ekonomiku.

Laika ziņas

Latvijā būs apmācies.

Dažviet gan naktī, gan rīt dienā neliels īslaicīgs lietus.

Vietām naktī būs migla.

Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +13…+16°. Dienā +19…+24°.

Rīgā apmācies, rīt dienas vidū debesis skaidrosies.

Nakts pirmajā pusē neliels īslaicīgs lietus.

Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +15…+16°, dienā +21…+23°.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti