Ziņas vieglajā valodā 27. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 27. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 27. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Svētdien gaidāms stiprs lietus un negaiss

Svētdien gaidāms stiprs lietus un negaiss.

Ir izsludināts oranžais brīdinājums.

Tas nozīmē, ka būs ļoti daudz nokrišņu.

Zeme nespēs uzsūkt visu ūdeni, tāpēc var būt plūdi.

Bet pirmdien Latvijā gaidāma vētra.

Lielākie postījumi un arī plūdi iespējami Rīgā.

Sinoptiķi seko līdzi jaunākajiem datiem, un brīdinās iedzīvotājus.

Laika apstākļi ietekmējuši arī Parīzes olimpiskās spēles

Laika apstākļi ietekmējuši arī Parīzes olimpiskās spēles.

Dažas sacensības ir atceltas.

Lietus dēļ nenotika arī Latvijas tenisistes Aļonas Ostapenko un kolumbietes Kamilas Osorio mačs.

To vairākas reizes pārcēla.

Taču lietus nepārstāja līt, tāpēc Ostapenko mačs pārcelts uz svētdienu.

Tas varētu notikt vienos dienā, bet oficiāli par to vēl nav ziņots.

Latvijas šāvējiem neizdevās iekļūt Parīzes olimpisko spēļu finālā

Latvijas šāvējiem Laurim Strautmanim un Agatei Rašmanei šodien neizdevās iekļūt Parīzes olimpisko spēļu finālā 10 metru šaušanā ar pneimatisko pistoli.

Strautmanim 21., bet Rašmanei 23. vieta.

Strautmanis olimpiskajās spēlēs piedalījās pirmo reizi.

Viņa treneris domā, ka sportists bija uztraucies.

Rašmane ar savu sniegumu ir apmierināta.

Abi sportisti pirmdien startēs arī duetu sacensībās.

Ukrainas spēki ar droniem uzbrukuši vairākiem Krievijas militārajiem lidlaukiem

Ukrainas spēki ar droniem uzbrukuši vairākiem Krievijas militārajiem lidlaukiem.

Murmanskas apgabalā Oļeņas militārajā lidlaukā ukraiņu drons sabojājis Krievijas virsskaņas stratēģisko raķešu bumbvedēju Tu-22M3.

Šis lidlauks atrodas 1800 kilometrus no Ukrainas.

Tik tālu ukraiņu droni vēl nebija lidojuši.

Par postījumiem citos lidlaukos un uzbrukumu naftas pārstrādes rūpnīcai Rjazaņas apgabalā pagaidām nav zināms.

Karadarbība turpinās arī Ukrainas teritorijā

Vissarežģītākā situācija Ukrainas bruņotajiem spēkiem ir pie Pokrovskas Doneckas apgabalā.

Šeit Krievijas spēki intensīvi mēģina virzīties uz priekšu.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis uzrunā iedzīvotājiem teica, ka šajā frontes sektorā ir jānostiprina pozīcijas.

Ukrainas armijas vadība ziņo, ka ienaidniekam šeit ir lieli zaudējumi.

Kara mediķe Sarmīte Cīrule Ukrainā saņēma balvu

Kara mediķe Sarmīte Cīrule, kas glābj karavīrus Ukrainā, šodien saņēma svētā Panteleimona balvu.

Tā ir kristīga balva.

Tā līdzīga Latvijas apbalvojumam "Gada balva medicīnā".

No 2019. gada ukraiņi to piešķir arī ārzemniekiem – tiem, kas kalpo un palīdz Ukrainai.

Saņemot apbalvojumu, Sarmīte Cīrule pateicās par šo godu un novēlēja Ukrainai uzvaru.

Barselonas ostā atrastas četras tonnas kokaīna

Barselonas ostā atrastas četras tonnas kokaīna.

Tas bija paslēptas rīsu maisos.

Kokaīns atradās konteinerā, kas ievests no Paragvajas.

Spānijā aizturēti astoņi cilvēki, bet Paragvajā aizturēti vēl divi cilvēki, tostarp bandas līderis.

Kontrabandistu grupējums darbojās Spānijā, Paragvajā un Lielbritānijā.

Laika ziņas

Latvijā gaidāms apmācies laiks.

Naktī dažviet īslaicīgs lietus.

Dienā ilgstošs lietus, centrālajos rajonos ļoti stiprs, vietām negaiss.

Lēns vējš 1-5 m/s, bet pēcpusdienā vējš iegriezīsies no rietumiem, ziemeļrietumiem 5-10 m/s, rietumu un centrālajos rajonos brāzmās 15-19 m/s, līča piekrastē līdz 20-24 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 14…19°. Dienā 17…22°, austrumu rajonos līdz +24°.

Rīgā īslaicīgs lietus, no dienas vidus līs ilgstoši un stipri, iespējams negaiss.

Lēns vējš, pēcpusdienā pastiprināsies ziemeļrietumu vējš 10-13 m/s, brāzmās 15-19, vakarā līdz 20-24 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 17…19°, dienā 20…22°. Laika tips naktī 2. - labvēlīgs, dienā 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti