Ziņas vieglajā valodā 28. augustā

Ziņas vieglajā valodā 28. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 28. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Atklāj paraolimpiskās spēles

Francijas galvaspilsētā Parīzē atklāj paraolimpiskās spēles.

Atklāšanas ceremonija sākas tieši šobrīd.

Latviju pārstāv astoņi parasportisti.

Latvijas karognesēji atklāšanas ceremonijā ir paraiejādes sportists Rihards Snikus un vieglatlēte Diāna Krūmiņa.

Spēlēs kopumā sportisti sacentīsies 22 sporta veidos.

Parīzes paraolimpiskajās spēlēs piedalīsies 4400 sportistu.

 

Lielākas algas būs iekšlietu darbiniekiem

Latvijā gandrīz 290 tūkstošiem cilvēku, kuri algu saņem no valsts budžeta, nākamajā gadā samaksa par darbu nemainīsies.

Tā lēmusi valdība.

Valdība meklē iespējas, kā ietaupīt, lai vairāk naudas būtu drošībai.

Lielākas algas saņems iekšlietu darbinieki, piemēram, policisti, glābēji un robežsargi.

Pagaidām nav zināms, cik lielas būs viņu algas.

Nav skaidrība par pedagogu algām.

Par to satraukta ir pedagogu arodbiedrība.

Solījumu palielināt algas pedagogiem valdība vēl skatīs.

 

Latvijā darbu sāk jauna banka

No šodienas Latvijā ir par vienu komercbanku vairāk.

Darbību uzsākusi "Indexo" banka.

Līdz šim tā pārvaldīja pensiju 2. un 3. līmeni.

Jaunā banka sākotnēji sola darboties privātpersonu apkalpošanā.

Bankas kapitāls ir daudz mazāks nekā lielajām bankām.

Taču nozares eksperti domā, ka jauna banka radīs lielāku konkurenci starp komercbankām.

 

Krievijas karaspēks atrodas tuvu Pokrovskai

Krievijas karaspēks guvis panākumus un atrodas ļoti tuvu Pokrovskai Doneckas apgabalā.

Krievijai ir lieli zaudējumi, taču tās spēki turpina virzīties dziļāk Ukrainas zemē.

Pokrovskas pilsētas vadība aicina visus iedzīvotājus pamest pilsētu.

Ukrainas bruņoto spēku virspavēlnieks Oleksandrs Sirskis situāciju Pokrovskas virzienā vērtē kā sarežģītu.

Sirskis atzina, ka pēc ukraiņu iebrukuma Krievijas Kurskas apgabalā krievi nav mazinājuši spiedienu uz Pokrovsku.

 

Francijas prokuratūra atbrīvojusi "Telegram" dibinātāju un vadītāju

Francijas prokuratūra pēc četras dienas ilgas nopratināšanas atbrīvojusi ziņapmaiņas lietotnes "Telegram" dibinātāju un vadītāju Pāvelu Durovu.

Viņam jāierodas tiesā uz sākotnējo noklaušināšanu un iespējamo apsūdzību izvirzīšanu.

Durovu aizturēja sestdien Parīzes Le Buržē lidostā.

Durovam ir Krievijas un Francijas pilsonība.

Durovu vaino par to, ka viņa lietotni izmanto dažādiem noziedzīgiem darījumiem, piemēram, bērnu pornogrāfijas izplatīšanai, narkotiku tirdzniecībai, taču "Telegram" atsakās sniegt informāciju tiesībsargāšanas iestādēm.

 

"Ryanair" pārtrauks reisus starp Rīgu un Berlīni

Īrijas zemo cenu aviokompānija "Ryanair" pārtrauks reisus starp Rīgu un Berlīni.

Kompānija par 20% samazina reisus Berlīnes Brandenburgas lidostā, jo lidostas maksas ir pārāk augstas.

Tiks pārtraukti arī reisi no šīs lidostas vēl uz pieciem galamērķiem.

"Ryanair" no Rīgas uz Berlīnes Brandenburgas lidostu un atpakaļ lido vienu reizi dienā, izņemot sestdienas.

 

Laika ziņas

Latvijā gaidāms skaidrs un sauss laiks, rīt diena būs saulaina.

Naktī atsevišķos rajonos veidosies bieza migla.

Lēns vējš 1–5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 8…12 grādi, vietām, galvenokārt piekrastē, 12…15 grādi.

Dienā 21…26 grādi, vietām valsts dienvidos 27…28 grādi.

Rīgā bez nokrišņiem.

Lēns vējš 1–5 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 13…15 grādi, dienā 24…26 grādi.

Laika tips 1. – īpaši labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti