Ziņas vieglajā valodā 12.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 12.augustā. 

 

Ziņas vieglajā valodā 12.augustā
00:00 / 04:00
Lejuplādēt

 

 

Aglonā notiks Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki

Aglonā nākamnedēļ notiks Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki.

Aglonā jau ieradušies pirmie svētceļnieki no Bruknas.

Līdz nākamās nedēļas vidum uz ceļiem Aglonas virzienā būs ļoti intensīva automašīnu un gājēju satiksme.

Par to brīdina uzņēmums “Latvijas Valsts ceļi”.

Šoferiem jābūt ļoti uzmanīgiem.

Sagaidāms, ka tuvākajās dienās Aglonā ieradīsies desmitiem tūkstoši cilvēku.

Daudzviet Latvijā šobrīd tiek remontēti arī ceļi.

Lielākie braukšanas ierobežojumi Latgalē ir Jēkabpils–Rēzeknes šosejas posmā no Varakļāniem līdz Viļāniem.

Tur remontu dēļ ceļš ilgst pusstundu.

Savukārt ceļš no Rēzeknes apvedceļa līdz Dricāniem ir stundu ilgs.

Vairākās vietās uz šī ceļa ir uzstādīti luksofori.

Aglonas apkārtnē ir ierobežota arī kravas mašīnu kustība.

 

Amerikāņu zinātnieki palaiduši gaisā jaunu kosmosa zondi

Amerikāņu zinātnieki palaiduši gaisā jaunu kosmosa zondi.

Tā domāta Saules pētīšanai.

Jaunā zonde maksā vairāk nekā miljardu eiro.

 Tā palaista kosmosā no Floridas.

Sagaidāms, ka zonde oktobrī palidos garām Venērai.

Novembrī zonde varētu sasniegt Saules vainagu – Saules atmosfēras ārējo kārtu.

Zinātnieki cer, ka jaunā zonde nonāks tik tuvu Saulei, cik iepriekš neviens cits pētniecības aparāts nav bijis.

Jaunā zonde ir nosaukta amerikāņu fiziķa Jūdžina Pārkera vārdā.

Pārkers pirms sešdesmit gadiem (1958.gadā) pirmais aprakstīja Saules vēju.

 

Joprojām nav atrasta Spānijas izšautā raķete Igaunijā

Joprojām nav atrasta Spānijas iznīcinātāja izšautā raķete Igaunijas teritorijā.

Igaunijas karavīri pārmeklēja Endlas dabas rezervāta purvus valsts vidienē, bet raķeti neatrada.

Tālāk meklēšanu turpinās ar Igaunijas Gaisa spēku lidmašīnām.

Igaunijas Gaisa spēku vadība pieļauj iespēju, ka raķeti varētu arī neatrast.

Raķeti Igaunijas teritorijā nejauši palaida Spānijas karavīri.

Tas notika otrdien mācību lidojuma laikā.

 

Latvijas mežos jāuzmanās ar uguni

Par spīti lietum Latvijas mežos joprojām ir ļoti jāuzmanās ar uguni.

Par to brīdina Valsts meža dienests.

Pagājušajā diennaktī ugunsdzēsēji Latvijā dzēsa četrus meža ugunsgrēkus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti