Ziņas vieglajā valodā 14. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada un 7 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 14. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Daugavas abos krastos dzīvojošajiem jēkabpiliešiem nekavējoties jāevakuējas

Daugavas abos krastos dzīvojošajiem jēkabpiliešiem nekavējoties jāevakuējas. Šādu paziņojumu izplatījis Ugunsdzēsības un glābšanas dienests.

Nav zināms, cik ilgi pilsētas aizsargdambis izturēs Daugavas spiedienu.

Augstā ūdens līmeņa dēļ samazinās aizsargdambja nestspēja.

Pašvaldība un glābšanas dienests mudina iedzīvotājus evakuēties no Daugavas kreisā un labā krasta pilsētas robežās.

Evakuēties nepieciešamas arī no teritorijas starp Rembertiem un Punu muižu.

Aizsargdambim sabrūkot, ūdens un ledus masa ieplūdīs pilsētā ļoti ātri.

Ledus-ūdens masā glābšanas darbi ir praktiski neiespējami.

Plūdu dēļ uz autoceļa Jēkabpils-Dignāja-Ilūkste slēgta satiksme

Plūdu dēļ uz autoceļa Jēkabpils-Dignāja-Ilūkste slēgta satiksme.

Apbraukšana iespējama pa autoceļu Zasa-Vadāni un Ilūkste-Bebrene-Birži.

Plūdu seku novēršanā Jēkabpilī iesaistīti vairāk nekā 50 zemessargu un karavīri

Plūdu seku novēršanā Jēkabpilī iesaistīti vairāk nekā 50 zemessargu un karavīri.

Nepieciešamības gadījumā glābšanas darbos iesaistīs vēl lielāku skaitu zemessargu un karavīru.

Plūdu seku novēršanas darbos iesaistītas arī divas amfībijas.

Atsevišķas mājas Jēkabpilī applūdušas līdz pat logu līmenim.

Situācija mobilo sakaru jomā Jēkabpilī tuvojas kritiskajai

Situācija mobilo sakaru jomā Jēkabpilī tuvojas kritiskajai. Par to informē Mobilo sakaru operators "Latvijas Mobilais telefons".

Plūdu radītā elektropadeves zuduma rezultātā vairākās vietās Jēkabpilī var pārtrūkt LMT nodrošinātie sakari.

Kariņš rīt sasaucis Krīzes vadības padomi

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (no "Jaunās vienotības") rīt sasaucis Krīzes vadības padomi.

Tajā uzklausīs ziņojumus par līdzšinējām darbībām plūdu skartajās teritorijās un nepieciešamo palīdzību pašvaldībai un tās iedzīvotājiem.

Lietuvā notiek maģistrālā gāzes vada avārijas seku likvidācija

Lietuvā, Pasvales piepilsētā notiek maģistrālā gāzes vada avārijas seku likvidācija.

Vakar tur notika bīstams sprādziens maģistrālajā gāzes vadā. Sprādziens radīja ugunsstabu 50 metru augstumā.

Negadījums notika mazapdzīvotā vietā un nav cietušo vai ievainoto.

Šobrīd izskanējuši solījumi, ka gāzesvadu salabos jau līdz rītdienai.

Krievija atkal pakļāvusi Ukrainu masīvai raķešu apšaudei

Krievija atkal pakļāvusi Ukrainu masīvai raķešu apšaudei.

Dņipro iebrucēju raķete trāpījusi daudzstāvu dzīvojamajā ēkā.

Sagruvusi vismaz viena kāpņu telpa. Zem gruvešiem iesprostoti cilvēki. Nogalināti vismaz pieci cilvēki. 27 cilvēki ievainoti. Starp ievainotajiem arī seši bērni.

Pagaidām izdevies izglābt vismaz 15 zem gruvešiem esošos cilvēkus.

Saņemtas ziņas par trāpījumiem svarīgiem infrastruktūras objektiem Harkivas un Ļvivas apgabalos.

Sprādzieni pēcpusdienā atkal bija dzirdami arī Kijivā

Londona piegādās Ukrainai smagos tankus

Londona piegādās Ukrainai smagos tankus. To Lielbritānijas premjerministrs Riši Sunak telefonsarunā apstiprinājis Ukrainas prezidentam Volodimiram Zelenskim.

Sunaks apsolījis Zelenskim piegādāt tankus "Challenger 2", kā arī papildu artilērijas iekārtas.

Rīt ciklons Latvijai atnesīs stipras vēja brāzmas un spēcīgus nokrišņus

Rīt ciklons Latvijai atnesīs stipras vēja brāzmas un spēcīgus nokrišņus.

Visā valstī dienvidu vējš brāzmās pieņemsies spēkā līdz 16-21 metram sekundē.

Stiprais vējš var lauzt koku zarus un radīt citus nelielus postījumus.

Rīt pievakarē vējš kļūs lēnāks.

Plaša nokrišņu zona naktī sasniegs Kurzemi.

Dienas gaitā nokrišņu zona šķērsos visu Latviju.

Gaidāms ilgstošs lietus.

Vietām līs stipri un snigs slapjš sniegs.

Valsts austrumu daļā ceļi vietām kļūs slideni.

Debesis aizklās bieza mākoņu sega. Diena gaidāma tumša.

Gaisa temperatūra naktī un dienā būs no nulles līdz 5 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti