Ziņas vieglajā valodā 18. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. augustā

Ziņas vieglajā valodā 18. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Svin Rīgas svētkus

Sestdien daudzviet Rīgā notiek dažādi Rīgas svētku pasākumi.

Parkos un pilsētas ielās visu dienu ir skatāmi koncerti un izstādes.

Notiek arī tirgošanās.

Jēkaba laukumā netālu no Saeimas bija Latgales diena.

Tur varēja nopirkt dažādus suvenīrus, apģērbus, ēdienus un dzērienus no Latgales.

Vakarā 11.novembra krastmalā gaidāms koncerts "Labvakar, Rīga! Labvakar, Latvija!".

Ap vienpadsmitiem vakarā būs skatāms svētku salūts.

Rīgas svētki turpināsies svētdien.

Arī svētdien sabiedriskais transports Rīgā būs bez maksas.

 

Jelgavā notiek audžuģimeņu un aizbildņu salidojums

Sestdien Jelgavas novadā notika audžuģimeņu un aizbildņu salidojums.

Tajā piedalījās ģimenes no Jelgavas novada, kā arī Liepājas, Tukuma, Kandavas, Daugavpils un Kocēnu novada.

Visas šīs ģimenes rūpējas par Jelgavas novada bērniem, kam nav vecāku.

Šādas audžuģimeņu tikšanās notiek katru gadu.

Ģimenes dalās ar pieredzi, apgūst jaunas iemaņas, satiekas ar speciālistiem un pārrunā bērnu audzināšanu.

Tiesības savā ģimenē uzņemt bez vecāku gādības palikušus bērnus Jelgavas novadā ir 20 audžuģimenēm.

Šajās ģimenēs aug 30 bērnu.

Savukārt 73 bērni dzīvo pie aizbildņiem.

 

Miris bijušais ANO ģenerālsekretārs Kofi Annans

Sestdien 80 gadu vecumā mūžībā aizgājis bijušais ANO ģenerālsekretārs Kofi Annans.

Viņš bija pirmais melnādainais ANO ģenerālsekretārs.

Šajā amatā Annans bija no 1997. līdz 2006.gadam.

Viņš centās modernizēt šo iestādi.

Par to Annans 2001.gadā saņēma Nobela Miera prēmiju.

Kofi Anans
Kofi Anans

 

Lukašenko atcēlis no amata premjerministru un vairākus ministrus

Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko atcēlis no amata vairākus ministrus.

No darba atbrīvots arī Baltkrievijas premjerministrs.

Lukašenko pirms dažām dienām asi kritizēja vairāku valdības ministru darbu.

Lukašenko ir Baltkrievijas prezidents kopš 1994.gada.

 

Dženovas katastrofas upuru skaits sasniedz 42

Itālijā sestdien sēru diena.

Tūkstošiem cilvēku piemin bojā gājušos cilvēkus pēc tilta sabrukšanas Dženovā.

Autostrādes tilts iebruka šonedēļ.

Drupās šodien glābēja atrada vēl četrus mirušus cilvēkus.

Līdz ar to kopā traģēdijā gājuši bojā 42 cilvēki.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti