Ziņas vieglajā valodā 18. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 18. martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 18.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Jauns telefona numurs pacientiem ar aizdomām par Covid-19

Latvijā ir ieviests jauns telefona numurs 8303.
Pa šo telefona numuru var pieteikties koronavīrusa analīzēm, ja ir aizdomas par saslimšanu.
Ja cilvēkam analīzes būs vajadzīgas, to pa šo telefonu pateiks.
Šīs analīzes arī apmaksās no valsts naudas.
Pa telefonu 8303 var zvanīt no pulksten 9  rītā līdz 6 vakarā.

Covid-19 konstatēts 71 personai

Šobrīd Latvijā koronavīruss ir atklāts 71 cilvēkam.
Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.
No Baltijas valstīm visvairāk saslimušo ir Igaunijā.
Tur koronavīruss ir atklāts vairāk nekā 250 cilvēkiem.
Viņiem visiem saslimšana ir samērā viegla.
Tomēr trīs cilvēki ārstējas slimnīcā.

“Lido” slēdz restorānus un veikalus

Kādu laiku Latvijā būs slēgti restorāni un veikali “Lido”.
Tos slēdza, lai izvairītos no koronavīrusa izplatīšanās.
Ik dienu uz “Lido” iet 20 000 - 30 000 cilvēku.
Taču koronavīrusa epidēmijas laikā cilvēkiem pēc iespējas jāizvairās no kontaktiem.

Itālijā ar Covid-19 inficēti jau gandrīz 36 000

Itālijā ar vīrusi inficēto skaits tuvojas 36 000.
Salīdzinot ar aizvadīto nedēļu, ir vērojama inficēto skaita pieauguma tempa mazināšanās.
Tomēr Itālijā joprojām vērojams ārkārtīgi augsts mirstības līmenis.
Gandrīz 3000 slimnieku ir miruši.

Izraēla aizliedz iebraukt valstī ārvalstniekiem

Izraēla aizliegusi iebraukt valstī ārvalstu pilsoņiem.
Tā Izraēla cenšas ierobežot vīrusa izplatību.
Izraēla ir slēgusi visas atpūtas un izklaides vietas.
Cilvēki ir aicināti palikt mājās.

Grieķija ievieš ierobežojumus

Grieķijā no ceturtdienas aizliegts ārpus telpām pulcēties vienkopus vairāk par deviņiem cilvēkiem.
Par aizlieguma pārkāpšanu paredzēts 1000 eiro liels naudassods.
 

Atceļ Eirovīzijas konkursu

Koronavīrusa straujās izplatīšanās dēļ šogad nenotiks Eirovīzijas dziesmu konkurss.
Eirovīzija bija paredzēta pēc diviem mēnešiem Roterdamā.
Tā ir pilsēta Nīderlandē.
Latvija uz Eirovīziju šogad gribēja sūtīt dziedātāju Samantu Tīnu.

Mūžībā devusies Juta Strīķe

Trešdien, 18. martā, mirusi politiķe Juta Strīķe.
Viņa bija no Jaunās konservatīvās partijas.
Iepriekš Juta Strīķe bija augstā amatā Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā. Daudzus gadus viņa bija šīs organizācijas vadītāja vietniece.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti