Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 8 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 19. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Pašvaldības domes būs iespējams vēlēt uz pieciem gadiem

Ja tuvākajā laikā atlaidīs Rīgas domi, nākamos Rīgas domes deputātus varēs ievēlēt uz vairāk nekā pieciem gadiem.

Tas ir ilgāk nekā līdz šim.

Par to vienojās Saeimas deputāti.

Par likuma maiņu deputāti diskutēja stundām ilgi.

Opozīcijai bija asi iebildumi.

Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas varētu maksāt aptuveni 1,6 miljonus eiro. Tā sarēķinājusi reģionālās attīstības ministrija.

 

Britu parlaments spriedīs par "Brexit"

Lielbritānijai no Eiropas Savienības pilnībā jāizstājas līdz nākamā gada beigām.

Tā uzskata Lielbritānijas premjerministrs Boriss Džonsons.

Piektdien, 20.decembrī, Lielbritānijas deputāti varētu sākt šāda likuma skatīšanu.

Džonsona plāns ir šāds: izstāšanās no Eiropas Savienības notiek 31.janvārī.

Bet pēc tam līdz gada beigām ir pārejas periods.

Šī pārejas perioda laikā Lielbritānija ar Eiropas Savienību vienojas par tirgošanās noteikumiem.

 

Apvienosies divi auto ražotāji

Apvienosies divi lieli automašīnu ražotāji - "Fiat Chrysler" un „PSA".

Jaunais uzņēmums būs ceturtais lielākais automašīnu ražotājs pasaulē.

Jaunajā uzņēmumā strādās vairāk nekā 400 tūkstoši cilvēku.

Plāno pārdot gandrīz deviņus miljonus automašīnu.

Apvienošanās process varētu ilgt gadu vai vēl ilgāk.

 

 

Apbalvos sportistus

Pasniegs gada balvas sportā.

Svinīgo ceremoniju varēs redzēt Latvijas Televīzijā.

Par labāko sportistu varētu kļūt bokseris Mairis Briedis, skeletonists Martins Dukurs, handbolists Dainis Krištopāns, bobslejists Oskars Ķibermanis un motosportists Kaspars Stupelis.

Bet par gada labāko sportisti kļūs pludmales volejboliste Tīna Graudiņa, Anastasija Kravčenoka, svarcēlāja Rebeka Koha, tenisiste Aļona Ostapenko vai Anastasija Sevastova.

 

Smēķētāju kļūst mazāk

Pasaulē ir samazinājies smēķējošu vīriešu skaits.

Šādi ir organizācijas ANO dati.

Organizācija uzskata, ka tas ir pretsmēķēšanas kampaņu panākums.

Pasaulē smēķē apmēram 1,4 miljardi cilvēku.

No smēķēšanas izraisītām slimībām katru gadu nomirst apmēram astoņi miljoni cilvēku. Tā norāda ANO.

Organizācija prognozē, ka nākamgad smēķētāju skaits pasaulē samazināsies.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti