Ar Covid-19 miruši vēl 2 cilvēki
No Covid-19 Latvijā ir izveseļojušās divas trešdaļas saslimušo cilvēku.
Kopumā ar koronavīrusu Latvijā saslima vairāk nekā tūkstotis cilvēku.
Apmēram 700 no slimības ir izārstējušies.
Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.
Pirmdien, 18. maijā, no Covid-19 nomira divi cilvēki.
Viņiem bija arī citas slimības.
"airBaltic" atsāk vairākus lidojumus
Lidsabiedrība "airBaltic" no nākamās atsāks lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem un Minheni.
No 1. jūnija „airBaltic” lidos arī uz Berlīni. Atsākt lidojumus atļāva Satiksmes ministrija.
Līdz šim lidojumi bija aizliegti koronavīrusa izplatības dēļ.
Ceļotājiem pirms lidojuma ir jāpārbauda noteikumi katrā valstī un katrā lidostā.
Katrā vietā noteikumi koronavīrusa dēļ var atšķirties.
Veido padomes divos Rīgas uzņēmumos
Izsludināti konkursi uz uzņēmumu "Rīgas namu pārvaldnieks" un "Rīgas ūdens" padomes locekļu amatiem.
Konkursi ilgs trīs nedēļas līdz 8. jūnijam.
Abiem uzņēmumiem veidos padomes, jo to nosaka likums.
Katrā padomē darbosies trīs cilvēki.
Uz laiku atceļ Valsts policijas koledžas direktori
Uz laiku no amata atcelta Valsts policijas koledžas direktore Dina Tarāne.
Tas noticis pēc Valsts kontroles kritikas par koledžas darbu.
Esot nepareizi aprēķināts skolotāju darbs un alga.
Policija pārbauda Valsts kontroles pārmetumus.
Valsts kontrole ik gadu pārbauda ministriju un citu valsts iestāžu darbu.
Muzeji atsāk darbu
Latvijā atsāk darboties muzeji.
No 19. maija ir atvērts Nacionālais mākslas muzejs, Vēstures muzejs un citi muzeji.
Ir vaļā arī Rīgas Zooloģiskais dārzs.
Apmeklētājus aicina ievērot vismaz divu metru attālumu vienam no otra.
Tā iespējams izvairīties no saslimšanas ar Covid-19.
Veidos fondu valstu atbalstam vīrusa krīzē
Francija un Vācija vēlas izveidot fondu, kas dotu naudu visvairāk no koronavīrusa skartajām Eiropas valstīm.
Nauda valstīm nebūtu vēlāk jāatmaksā.
Daudzas valstis šo Francijas un Vācijas plānu kritizē.
Ideja nepatīk, piemēram, Austrijai.
Tā uzskata, ka naudu var aizdot, nevis iedot.
Vissmagāk koronavīrusa krīze Eiropā varētu būt skārusi Itāliju un Grieķiju.
Izraēlā ir jauna valdība
Politiska krīze šajā valstī ilga apmēram divus gadus.
Šajā laikā Izraēlā notika trīs vēlēšanas.
Taču valdību līdz šim neizdevās izveidot.
Izraēlas premjerministra amatā ir Benjamins Netanjahu.
Viņa darbības gan var izraisīt valstī jaunu krīzi.
Tā domā eksperti.
Ķīna izpērk eksotiskos dzīvniekus no lauksaimniekiem
Ķīnas iedzīvotājiem valdība dos naudu, ja viņi pārstās audzēt eksotiskus savvaļas dzīvniekus.
Cilvēkus aicina šos dzīvniekus arī nepārdot un nepirkt.
Ķīnas valdība baidās, ka dzīvnieki var pārnēsāt vīrusus un aplipināt ar tiem cilvēkus.
Arī Covid-19, iespējams, cēlās no sikspārņiem.
Ronaldu piedalījās "Juventus" treniņā
Portugāles futbolists Krištianu Ronaldu piedalījās Itālijas komandas Turīnas "Juventus" treniņā.
Tā ziņo Itālijas prese.
Pirms tam Ronaldu divus mēnešus pavadīja savā dzimtenē Portugālē.
Ronaldu un viņa komandas biedri gaida futbola spēļu atsākšanos Itālijā.
Tas varētu notikt agrākais pēc mēneša. Atļauju dos Itālijas valdība.