Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem un 9 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 19. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Covid-19 infekciju Latvijā apstiprina vēl 366 cilvēkiem 

Aizvadītajā diennaktī Covid-19 infekcija apstiprināta vēl 366 cilvēkiem.

Četri pacienti miruši. Divi bija vecuma grupā no 65 līdz 75 gadiem. Divi no 85 līdz 95 gadiem.

Kopumā veikti vairāk nekā 3300 izmeklējumi.

Pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem sasniedzis 11%.

Kaimiņvalstī Igaunijā atklāti vēl 414 Covid-19 gadījumi un viens saslimušais miris.

Tas ir Igaunijā lielākais vienā dienā reģistrētais gadījumu skaits kopš epidēmijas sākuma.

Lietuvā 1680 jauni Covid-19 gadījumi un 18 sasirgušie miruši.

 

Saeimā pieņemts Sabiedrisko mediju likums

Pēc vairāku gadu izskatīšanas Saeimā beidzot pieņemts Sabiedrisko mediju likums.

Tas stāsies spēkā līdz ar jauno gadu.

Likums paredz izveidot Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi trīs cilvēku sastāvā.

Padomei savukārt jāizstrādā plāns par sabiedrisko mediju apvienošanu.

Deputāti tā arī neatrisināja jautājumu par to, kā sabiedriskie mediji būtu jāfinansē.

Finansēšanas modeļa izstrāde atstāta jaunās padomes ziņā.

 

Saeima atjauno Pūcem deputāta mandātu 

Saeima atjaunoja deputāta mandātu bijušajam vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Jurim Pūcem (no "Attīstībai/Par!").

Taču pagaidām Pūce nav apstiprināts darbam divās komisijās.

Daudzi deputāti nepiedalījās balsojumā.

Izskanēja arī viedoklis, ka Pūcem vajadzētu nolikt deputāta mandātu un aiziet no politikas.

No valdības koalīcijas balsojumā nepiedalījās Jaunā konservatīvā partija.

Konservatīvie uzskata, ka deputātiem ir vajadzīgs laiks apdomāties.

 

Baltkrievija iekļauj «Nexta Live» dibinātājus teroristu sarakstā

Baltkrievija teroristu saraktā iekļāvušas lietotnes "Telegram" kanāla "Nexta Live" izveidotājus.

Šim kanālam ir gandrīz divi miljoni sekotāji.

Ar šī kanāla palīdzību notiek protestu koordinācija Baltkrievijā.

"Nexta Live" dibinātāji pašreiz atrodas Polijā.

Viņi ir vienīgie Baltkrievijas pilsoņi šajā teroristu sarakstā.

Baltkrievijas pieprasījusi Polijai izdod abus šos cilvēkus.

 

Lielbritānija paziņo par lielāko militāro izdevumu palielināšanu kopš Aukstā kara

Lielbritānija paziņojusi par straujāko militāro izdevumu palielināšanu kopš Aukstā kara.

Lielbritānijas premjerministrs uzskata, ka valsts militārie spēki jāmodernizē pat apstākļos, kad jaunā koronavīrusa pandēmija ir izraisījusi krīzi ekonomikā.

Aizsardzības budžeta palielināšana nostiprinās Lielbritānijas pozīcijas kā valstij ar vislielāko aizsardzības budžetu Eiropā un otru lielāko NATO.

 

«Oskara» balvai Latvija izvirza «Dvēseļu puteni»

Latvija ASV Kinoakadēmijas balvai "Oskars" izvirzījusi režisora Dzintara Dreiberga spēlfilmu "Dvēseļu putenis".

Mūsu filma pretendēs uz nomināciju kategorijā "Labākā ārzemju filma".

„Dvēseļu putenis” nupat saņēma arī nacionālo kino balvu "Lielais Kristaps" kā gada labākā filma.

 

Laika ziņas 

Šajā naktī brīžiem gaidāmi nokrišņi.

Izklīdīs mākoņi un pazemināsies gaisa temperatūra.

Nakts otrajā pusē un no rīta uz ceļiem iespējams apledojums.

Rīt saule mīsies ar mākoņiem un daudzviet gaidāmi īslaicīgi nokrišņi.

Vidzemē stipri snigs, var dārdēt arī pērkons.

Rietumu, dienvidrietumu vējš brāzmās pūtīs ar ātrumu līdz 10–15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra saullēktā pazemināsies līdz -2..+2 grādiem.

Dienā no +1 grāda dažviet Vidzemē līdz +7 grādiem Kurzemes rietumkrastā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti