Ziņas vieglajā valodā 2. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 6 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. martā. 

 

Rīt apritēs nedēļa, kopš Krievija sāka karu pret Ukrainu

Rīt apritēs nedēļa, kopš Krievija sāka karu pret Ukrainu.

Krievijas agresija turpinās.

Ukrainas vadība ir apņēmības pilna pretošanos turpināt un padoties negatavojas.

Krievija beidzot ir atzinusi, ka šajā karā zaudējusi vismaz piecsimt karavīru.

Bet Ukraina ziņo par gandrīz sešiem tūkstošiem nogalinātu Krievijas karavīru.

Iespējams, ukraiņu skaitļi ir pārspīlēti.

Tomēr ir skaidrs, ka krievu zaudējumi mērāmi tūkstošos.

Upuru skaits ir tik liels, ka Kremlis to vairs nevar noslēpt.

Ukrainas Bruņoto spēku rīcībā nonākuši dokumenti.

No tiem izriet, ka karu Ukrainā Kremlis iecerējis pabeigt divu nedēļu laikā.

Ukraina piekritusi jaunām sarunām ar Krieviju

Ukraina piekritusi jaunām sarunām ar Krieviju.

Kremlis paziņojis, ka sarunas plānotas rīt uz Polijas un Baltkrievijas robežas.

Sarunās tikšot apspriesta uguns pārtraukšana.

Pirmās Ukrainas un Krievijas sarunas notika pirmdienas vakarā.

Tām nebija jūtamu rezultātu.

ANO nosodījusi Krievijas agresiju pret Ukrainu

ANO Ģenerālā asambleja ar pārliecinošu balsu vairākumu nosodījusi Krievijas agresiju pret Ukrainu.

Pieņemtajā rezolūcijā pieprasīts Krievijai nekavējoties izvest savu karaspēku no Ukrainas.

Tikai piecas valstis neatbalstīja šo rezolūciju.

Tās bija – Krievija, Baltkrievija, Eritreja, Ziemeļkoreja un Sīrija.

Karot ar Krieviju Ukrainā ierodas brīvprātīgie no ārzemēm

Karot ar Krieviju Ukrainā ieradušies vairāk nekā 1000 brīvprātīgo no ārzemēm.

Ukrainas ārlietu ministrs Dmitro Kuleba paziņoja, ka brīvprātīgie ieradušies no sešpadsmit pasaules valstīm.

Tikmēr piegādāt ieročus Ukrainai līdz šim apsolījušas 19 valstis.

Aleksejs Navaļnijs aicina protestēt pret karu Ukrainā

Kremļa opozicionārs Aleksejs Navaļnijs.
Kremļa opozicionārs Aleksejs Navaļnijs.

Ieslodzītais Kremļa opozicionārs Aleksejs Navaļnijs vērsies pie Krievijas iedzīvotājiem.

Viņš aicina protestēt pret karu Ukrainā.

Viņaprāt, Krievijas pilsoņi nedrīkst klusējot noskatīties uz agresiju pret Ukrainu.

Viņaprāt, Krievijas pilsoņi nedrīkst ļaut prezidentam Vladimiram Putinam īstenot viņa noziedzīgos plānus.

Krievijā plāno sodīt par ziņām par karu

Krievijas Valsts domē plāno noteikt 15 gadu ilgu cietumsodu par "viltus ziņām".

Par “viltus ziņām” Krievijā uzskata ziņas, kas atspoguļo Krievijas bruņoto spēku agresiju pret Ukrainu.

Eiropas Savienība pastiprinās ekonomiskās sankcijas pret Baltkrieviju

Eiropas Savienība pastiprinās ekonomiskās sankcijas pret Baltkrieviju.

Aleksandra Lukašenko režīms atbalsta Krievijas uzbrukumu Ukrainai.

Eiropas Savienība pastiprinās sankcijas pret galvenajiem Baltkrievijas ekonomikas sektoriem.

Sankcijas piemēros koka izstrādājumiem, cementam, dzelzij, tēraudam un gumijai.

Būs arī stingrāki eksporta noteikumi precēm ar divējādu pielietojumu, ko var izmantot militārām vajadzībām.

Latvijas iedzīvotāji pauž atbalstu Ukrainai

Kuldīgā mītiņā pauž atbalstu Ukrainai (02.03.2022.)
Kuldīgā mītiņā pauž atbalstu Ukrainai (02.03.2022.)

Mītiņos visā Latvijā iedzīvotāji pauž atbalstu Ukrainai.

Mītiņos aizlūdz par Ukrainas brīvību un iedzīvotājiem.

Kara dēļ Latvijā ieradušies Ukrainas valstspiederīgie

Ukrainas bēgļi pie Polijas robežas
Ukrainas bēgļi pie Polijas robežas

Latvijā kara dēļ līdz šim ieradušies 760 Ukrainas valstspiederīgie.

Ieceļojušas pārsvarā sievietes un bērni.

Laika ziņas

Rīt gaidāms lielākoties mākoņains laiks.

Nav gaidāmi būtiski nokrišņi.

Pūtīs lēns ziemeļrietumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī būs +1..-4 grādi, vietām Latgalē līdz -7 grādiem.

Gaisa temperatūra dienā +1..+6 grādi.

Rīgā gaidāmas pārsvarā mākoņainas debesis.

Bez būtiskiem nokrišņiem.

Pūšot lēnam ziemeļrietumu vējam, gaisa temperatūra būs nulle grādu naktī.

Dienā gaisa temperatūra būs līdz +3 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti