Augstākai tiesai jauns vadītājs
Augstākās tiesas priekšsēdētājs būs Aigars Strupišs.
Viņu šajā amatā ievēlēja Saeima.
Balsojums bija vienāds – visi balsoja „par”.
Strupišu par nākamo Augstākās tiesas priekšsēdētāju izvēlējās pati Augstākā tiesa.
Šobrīd Augstākās tiesas priekšsēdētājs ir Ivars Bičkovičs.
Viņš šajā amatā būs līdz jūnija vidum.
Būs mazāk ierobežojumu
No 1. jūnija Latvijā atcels vairākus koronavīrusa izplatības dēļ ieviestos ierobežojumus.
Darbu varēs atsākt bērnu nometnes.
Eksāmeni varēs notikt klātienē.
Profesionālajā sportā atcelta divu metru distance.
Vienīgais izņēmums būs cīņas sports. Tas joprojām nebūs atļauts.
Arī amatierkolektīvi varēs atsākt darbu.
Taču vienkopus pulcēties drīkstēs tikai 25 cilvēki.
Lai nesaslimtu, citiem cilvēkiem nedrīkst iet tuvāk par diviem metriem.
Latvijā vēl viens Covid-19 upuris
20.maijā Latvijā no Covid-19 nomiris vēl viens cilvēks.
Viņš bija 55 līdz 60 gadus vecs.
Koronavīrusu viņš ieguva no ģimenes locekļa.
Koronavīrusu 20.maijā atklāja deviņiem cilvēkiem.
Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.
Analīzes veica gandrīz divtūkstoš cilvēkiem.
Pirmo reizi Covid-19 atklāja Vecpiebalgas novadā.
Atsāk vairāk lidojumus
Lidsabiedrība "airBaltic" atsāks tiešos lidojumus no Rīgas arī uz Amsterdamu, Hamburgu, Vīni un Diseldorfu.
Satiksmes ministrija tam deva atļauju.
Lidojumi uz Amsterdamu būs iespējami no 25.maija.
Uz Hamburgu varēs lidot no 1.jūnija.
Uz Vīni "airBaltic" varēs lidot no 8.jūnija, bet uz Diseldorfu - no 9.jūnija.
Nākamnedēļ "airBaltic" atsāks tiešos lidojumus no Rīgas uz Helsinkiem un Minheni.
Lidsabiedrība "easyJet" atsāks lidojumus jūnija vidū.
Lielākoties lidojumi notiks starp Lielbritānijas pilsētām.
Kopumā lidos starp 22 lidostām. To vidū būs Londonas Getvikas lidosta, Edinburgas lidosta, Glāzgovas, kā arī Belfāstas lidosta.
Visiem lidmašīnu pasažieriem būs obligāti jāliek sejas aizsargmaskas.
Ēdienu un dzērienus lidmašīnās nepiedāvās.
Pasaulē Covid-19 reģistrē pieciem miljoniem cilvēku
Visā pasaulē ar Covid-19 inficējušies vairāk nekā pieci miljoni cilvēku.
No šīs slimības miruši 330 tūkstoši cilvēku.
Ar koronavīrusu visvairāk cilvēku inficējušies Eiropā.
Daudz saslimušo ir arī Amerikā.
Taču saslimuši varētu būt vēl vairāk cilvēku.
Ne visiem cilvēkiem ir veiktas Covid-19 analīzes.
Polijā prezidentu vēlēs jūnijā
Prezidenta vēlēšanas Polijā notiks pēc mēneša – 28.jūnijā.
Tā nolēma Polijas valdība.
Iepriekš Polijas prezidenta vēlēšanas plānoja 10.aprīlī.
Tad saslimšana ar Covid-19 visā pasaulē bija ļoti liela.
Tāpēc vēlēšanu rīkošanu daudzi kritizēja.
Četras dienas pirms paredzētā datuma vēlēšanas tomēr atcēla.
Par Polijas prezidentu vēlas kļūt arī pašreizējais Polijas prezidents Andžejs Duda.
Mirusi pirmo paralimpisko spēļu dalībniece
91 gada vecumā mirusi viena no pirmo paralimpisko spēļu dalībniecēm Mārgrita Mona.
Pirmās paralimpiskās spēles pasaulē notika 1960.gadā Romā.
Mona sāka nodarboties ar paraolimpisko sportu pēc autoavārijas.
Pēc avārijas viņa daļēji zaudēja spēju kustēties.
2012.gadā Mona iededza arī Londonas paralimpisko spēļu lāpu.