Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 24.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Latvijā miris vēl viens Covid-19 pacients

Slimnīcā nomiris vēl viens cilvēks ar Covid-19.
Viņš bija vecāka gadagājuma.
Bez Covid-19 viņam bija arī dažādas citas slimības.
Līdz šim Latvijā ar Covid-19 kopumā miruši 12 cilvēku.
Ceturtdien, 23.aprīlī, Covid-19 analīzes veica vairāk nekā 2000 cilvēku.
Slimību atklāja sešiem.
Trīs inficētie atklāti Rīgā, trīs – Limbažu rajonā.
Līdz šim no Covid-19 Latvijā ir izārstējusies trešā daļa saslimušo.
Izveseļošanos apstiprina pēc analīzēm.

Bijušajam LDz šefam prasa 4 gadu cietumsodu

Igaunijas miljonārs uzņēmējs Oļegs Osinovskis un bijušais "Latvijas dzelzceļa" vadītājs Uģ...
Igaunijas miljonārs uzņēmējs Oļegs Osinovskis un bijušais "Latvijas dzelzceļa" vadītājs Uģis Magonis

Prokuratūra bijušajam "Latvijas Dzelzceļa" vadītājam Uģim Magonim un Igaunijas miljonāram Oļegam Osinovskim lūdz piespriest četrus gadus cietumā.
Abus apsūdz kukuļošanā.
Tas ir krimināli sodāms darījums – kad nelikumīgi kādam dod naudu, lai dabūtu kaut ko pretī.
Prokuratūra Magonim par to prasa atņemt arī mantu, neļaut darboties valsts un pašvaldības uzņēmumu vadībā.
Osinovskim nekādus papildu sodus prokuratūra neprasa.
Prokuratūra ir tiesībsargājoša iestāde Latvijā.
To vada ģenerālprokurors.

Samazinās interese par kredītbrīvdienām

Latvijas iedzīvotājiem ir samazinājusies interese par kredītbrīvdienām.
Kredītbrīvdienas ir iespēja atlikt kredīta jeb parāda atdošanu bankai uz noteiktu laiku.
Bankas piedāvā cilvēkiem iespēju pieteikties kredītbrīvdienām kopš koronavīrusa izraisītās krīzes sākuma marta vidū.
Cilvēkiem kopumā interese bija liela.
Bankas noslēdza vairākus tūkstošus līgumu ar saviem klientiem par kredītbrīvdienu piešķiršanu.

Ārstus sadusmo Trampa izteikumi

Attēlā Donalds Tramps
Attēlā Donalds Tramps

Ārsti ir dusmīgi par Amerikas prezidenta Donalda Trampa izteikumu, ka Covid-19 varētu ārstēt, špricējot cilvēkiem dezinfekcijas līdzekļus.
Ārsti šādus Amerikas prezidenta izteikumus uzskata par ļoti bīstamiem.
Ja cilvēki to mēģinātu darīt, tas radītu ļoti lielas veselības problēmas.
Covid-19 tas noteikti neizārstē.
Amerikā ir ļoti daudz koronavīrusa upuru.

Saakasvili varētu kļūt par Ukrainas vicepremjeru

Bijušais Gruzijas prezidents Mihails Saakašvili varētu ieņemt augstu amatu Ukrainas valdībā.
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis ieteicis viņu iecelt Ukrainas vicepremjera amatā.
Šim priekšlikumam vēl vajadzīgs Ukrainas deputātu atbalsts.
Pagaidām lielākā daļa šo ideju neatbalsta.
Pašā Gruzijā Saakašvili ir apsūdzēts, ka tas aicinājis gāzt valdību vardarbīgā ceļā.

Atcelts Eiropas čempionāts vieglatlētikā

Atcelts Eiropas čempionāts vieglatlētikā, ziņo organizatori.
Sacensības bija paredzētas augusta beigās.
Tās notiktu Francijas galvaspilsētā Parīzē.
Lēmums par sacensību pārcelšanu pieņemts koronavīrusa straujās izplatības dēļ.
Jauno Eiropas vieglatlētikas čempionāta laiku varētu paziņot pēc divām nedēļām.

 Merzļikins noslēdz līgumu ar „Blue Jackets”  

Elvis Merzļikins
Elvis Merzļikins

Bet Latvijas hokeja vārtsargs Elvis Merzļikins turpmāk spēlēs Kolumbusas „Blue Jackets” komandā Amerikā.
Merzļikins parakstījis līgumu uz diviem gadiem.
Hokejists šo komandu sauc par perfektu vietu savai turpmākajai izaugsmei.
"Es esmu patiesi priecīgs.
Es esmu sajūsmināts, jo man šeit patīk viss.
Man patīk pilsēta.
Es ļoti mīlu savus komandas biedrus, un man īpaši patīk šīs hokeja komandas fani." Tā teicis Merzļikins.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti