Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 25.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

RAKUS karantīnā nonāk 32 mediķi

Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā (RAKUS) pēc kontakta ar Covid-19 pacientu karantīnā nonākuši 32 medicīnas darbinieki.
Karantīna nozīmē vismaz divu nedēļu uzturēšanos mājās ģimenes ārsta uzraudzībā.
Saslimšana ar Covid-19 atklāta Austrumu slimnīcas Tuberkulozes ilgstošas ārstēšanas nodaļā.
Ar inficēto cilvēku kontaktējušies arī 24 slimnīcas pacienti.
Viņi visi pārvietoti atsevišķā nodaļā.

 Latvijā atklāti vēl 20 Covid-19 saslimšanas gadījumi

Piektdien, 24. aprīlī, Latvijā atklāti 20 jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.
Liecina Slimību kontroles un profilakses centra dati.
Šī slimība ir atklāta vairāk nekā 800 cilvēkiem.
Taču trešā daļa ir izārstējusies.
Piektdien arī veiktas ļoti daudz analīžu uz Covid-19.
Divarpus tūkstoš analīžu ir vairāk nekā iepriekšējās dienās.

Slimība Covid-19 līdz šim ir atklāta trijos Rīgas bērnudārzos un divās skolās.
Drošības dēļ līdz 6. maijam mācības nenotiek trijās izglītības iestādēs.
Nestrādā bērnudārzs „Margrietiņa”, Rīgas 172. bērnudārzs, kā arī Rīgas 88. bērnudārzs.
Marta beigās un aprīļa sākumā Covid-19 atklāja arī trim darbiniekiem Puškina licejā. Koronavīrusu atklāja arī Rīgas Lastādijas pamatskolas darbiniekam.

Latvijas uzņēmumu darbinieki ar prāmi devās uz Zviedriju

Šodien no Ventspils uz Zviedrijas pilsētu Nīnehamnu devās prāmis „Stena Line”.
Ar šo prāmi dažādu uzņēmumu darbinieki aizbrauca komandējumos, darba darīšanās.
 Šo prāmja braucienu atļāva satiksmes ministrs Tālis Linkaits no Jaunās konservatīvās partijas.
Citādi izceļošana uz ārvalstīm ārkārtējās situācijas laikā Latvijā ir aizliegta.

Izveseļošanās no Covid-19 negarantē imunitāti

Izveseļošanās no Covid-19 vēl nenozīmē, ka cilvēks nevar saslimt vēlreiz.
Par to brīdina Pasaules Veselības organizācija.
Nav pierādījumu, ka Covid-19 izslimošana dod imunitāti pret koronavīrusu.
Imunitāte ir cilvēka organisma neuzņēmība pret kādu konkrētu slimību.

ASV štatos sāk atcelt Covid-19 ierobežojumus

Vairākos Amerikas štatos sāk atcelt koronavīrusa dēļ ieviestos ierobežojumus.
Darbu atsākuši vairāki uzņēmumi.
Amerika ir sadalīta 50 pastāvīgās daļās jeb štatos.
Piemēram, Amerikas Džordžijas štatā atvērti fitnesa klubi, boulinga zāles, frizētavas un citas publiskas vietas.
Ierobežojumu atcelšanu neatbalsta ārsti epidemiologi, kas cīnās ar koronavīrusa izplatību.
Amerikā ir ļoti daudz koronavīrusa upuru.

 Lietuva pagarina robežkontroli

Lietuva līdz maija vidum pagarinājusi kontroli uz robežām ar Latviju un Poliju. Robežu kontroli ieviesa marta vidū koronavīrusa izplatības ierobežošanai.
Preces pāri robežai joprojām var vest bez ierobežojumiem.

Latvijas mežos sācies ugunsnedrošais periods

Latvijas mežos sācies ugunsnedrošais periods.
Tas nozīmē, ka mežiem ir lielāka iespēja aizdegties. Visbiežāk mežu ugunsgrēki Latvijā notiek cilvēku neuzmanības dēļ.
Mežā nedrīkst nomest degošus vai gruzdošus sērkociņus vai cigarešu galus.
Nedrīkst kurināt ugunskurus un dedzināt atkritumus.
Nedrīkst darīt arī neko citu, kā dēļ mežs varētu aizdegties.
Šajā laikā par mežu īpaši jāparūpējas arī mežu īpašniekiem.
Meža ceļi ir jāiztīra no sagāztiem kokiem un krūmiem.
Tas ir svarīgi, lai ugunsgrēka gadījumā ceļš būtu brīvs ugunsdzēsēju mašīnām.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti