Ziņas vieglajā valodā 26. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 26. martā.

Ziņas vieglajā valodā 26. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Ar koronavīrusu inficējies Rēzeknes slimnīcas ārsts

Ar koronavīrusu saslimis ārsts Rēzeknes slimnīcā. Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Šobrīd apzina visus cilvēkus, ar ko saslimušais ārsts ir kontaktējies.

Rēzeknes slimnīca turpina darbu.

Latvijā inficēti  224 cilvēki

Līdz šim Latvijā ar koronavīrusu saslimuši 244 cilvēki. Vakar saslimšanu atklāja 23 cilvēkiem.

Analīzes kopumā veiktas gandrīz deviņiem tūkstošiem cilvēku.

Nedaudz pieaudzis saslimušo skaits Salaspils un Garkalnes novadā.

Taču visvairāk koronavīruss atklāts Rīgā un Jūrmalā.

Slimnīcā patlaban ārstējas 16 cilvēku ar koronavīrusu. Neviens no viņiem nav smagā stāvoklī.

Mediķiem piemaksās par vīrusa apkarošanu

Mediķiem Latvijā trīs mēnešus piešķirs piemaksu pie algas.

Šī piemaksa šomēnes sasniegs pusi algas apmēra. Nākamajos mēnešos piemaksa būs mazāka.

Piemaksu nesaņems visi mediķi. To saņems Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķi, laboratoriju darbinieki, slimnīcu uzņemšanas nodaļās strādājošie un citi.

Indriķi Muižnieku apstiprina par LU rektoru

Latvijas Universitātes (LU) vadītājs būs Indriķis Muižnieks. Viņu Latvijas Universitātes vadītāja jeb rektora amatā šodien apstiprināja valdība.

Apstiprināt Muižnieku Universitātes rektora amatā aicināja izglītības ministre Ilga Šuplinska no Jaunās konservatīvās partijas. Visi ministri viņai piekrita.

Pagājušajā gadā par Muižnieka iecelšanu Latvijas Universitātes rektora amatā bija skandāls.

Valdība jaunā mājaslapā informēs par Covid-19

Ir izveidota informatīva mājaslapa internetā par Covid-19. Tas ir koronavīrusa izraisītās slimības nosaukums.

Šajā mājaslapā vēlāk varēs izlasīt atbildes uz biežākajiem jautājumiem par koronavīrusu. Pagaidām tur ir tikai telefona numuri, uz kuriem zvanīt neskaidrību gadījumā.

Mājaslapas nosaukums: covid19.gov.lv.

Skaistumkopšanas salonus pagaidām neslēgs

Koronavīrusa straujās izplatīšanās laikā skaistumkopšanas salonus Latvijā pagaidām neslēgs.

Tā norāda veselības ministre Ilze Viņķele no partijas „Attīstībai/Par”. Viņa bažījas, ka skaistum-kopšanas saloni varētu sākt darboties nelikumīgi.

Tad frizieri un manikīra speciālisti savus pakalpojumus sniegtu ārpus saloniem, mājās, neizsniedzot čeku. Tā šo nozari būs grūtāk kontrolēt.

ANO brīdina par iespējamu pārtikas trūkumu pasaulē

Daudzās valstīs ieviestie pārvietošanās ierobežojumi var izraisīt pārtikas trūkumu pasaulē. Par to brīdina Apvienoto Nāciju Organizācija jeb ANO.

Dažās valstīs pasaulē pārtikas varētu pietrūkt jau tuvāko nedēļu laikā. Nākotnē varētu pieaugt arī dažu produktu cenas.

Veselības eksperti atbalsta olimpisko spēļu pārcelšanu uz nākamo gadu

Pasaules Veselības organizācija atbalsta lēmumu pārcelt Tokijas olimpiskās spēles uz nākamo gadu.

Olimpiskās spēles bija paredzētas šā gada vasarā.

Olimpiskās spēles notiek ik pēc četriem gadiem.

Spēles uz citu laiku pārceļ pirmo reizi vēsturē. Līdz šim ir atceltas trīs olimpiskās spēles. Visos šajos gadījumos spēles atcēla kara dēļ.

"Tour de France" šovasar varētu notikt bez skatītājiem

Bet daudzdienu velobrauciens "Tour de France" šovasar varētu notikt bez skatītājiem. Šobrīd organizatori lemj par velosipēdu brauciena norisi.

Katru gadu šīs sacensības vēro vairāk nekā 10 miljoni skatītāju.

Sacensības ir paredzētas vasaras vidū.

Laika ziņas

Rīt laiks Latvijā kļūs vēl nedaudz siltāks.

Pūtīs lēns vējš. Nokrišņu nebūs.

Gaisa temperatūra šonakt +1..-5 grādi.

Rīt dienā +12..+15 grādu.

Nedaudz vēsāks laiks būs piekrastē.

Rīgā šonakt +1..-3 grādi, rīt dienā +12..+14 grādu.

Laika tips: 2., labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti