Ziņas vieglajā valodā 4. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 4. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 4.septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Skolotāji plāno piketu

Septembra beigās Latvijā varētu notikt skolotāju pikets.

Tā plāno Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrība.

Arodbiedrība uzskata, ka valdība kavējas palielināt skolotāju algas.

Ja valdība nedēļas laikā pieņems skaidru lēmumu par skolotāju algām, piketu atcels.

 

Rīgā remontēs tiltus

Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada remontdarbi.
Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada remontdarbi.

Tuvākajos gados remontēs vairākus Rīgas tiltus. Šobrīd notiek Augusta Deglava un Vanšu tilta remonts.

Uz šiem tiltiem ierīkos velojoslas. Tā sola Rīgas mērs Nils Ušakovs.

Plānots pārbūvēt arī Brasas tiltu, Zemitāna tiltu un Gustava Zemgala satiksmes pārvadu, kā arī tiltu pār Mārupīti Kārļa Ulmaņa gatvē.

Kopumā Rīgā ir 35 tilti, 61 satiksmes pārvads, 16 tilti tikai gājējiem, kā arī 27 tuneļi.

 

Japānā stipra vētra

Japānu sasniegusi ļoti stipra vētra. Tās nosaukums ir „Džebi”.

Vētrā gājis bojā viens cilvēks. Vairāki desmiti cilvēku ievainoti.

Atcelti daudzi avioreisi un braucieni ar kuģi un vilcienu.

Pusmiljonā māju stiprā vēja dēļ Japānā pazudusi elektrība.

„Džebi” ir spēcīgākā viesuļvētra Japānā pēdējo 25 gadu laikā. Vēja ātrums vētrā ir 60 metru sekundē.

"Džebi" korejiešu valodā nozīmē "bezdelīga".

 

Valsts palīdzēs apmaksāt zobu protēzes

Nākamgad 120 cilvēkiem valsts apmaksās daļu maksas par zobu protēzēm.

Tā paredzēts jaunā Labklājības ministrijas projektā.

Valsts palīdzēs cilvēkiem, kas ir vismaz 65 gadus veci.

Kopumā zobu protēžu apmaksai atvēlēs 18 tūkstošus eiro valsts naudas.

Senioriem apmaksās 70% zobu protezēšanas maksas. Pārējā nauda būs jāmaksā pašiem.

Taču vienam cilvēkam nepiešķirs vairāk par 150 eiro.

Šajā projektā piedalīsies Rīgas Stradiņa universitātes Stomatoloģijas institūts un Zobārstniecības fakultātes studenti.

 

LTV jauns seriāls

Abuladžu un Krūmiņu ģimenes LTV seriālā "Divi vienā"
Abuladžu un Krūmiņu ģimenes LTV seriālā "Divi vienā"

Latvijas Televīzija sāk rādīt jaunu seriālu "Divi vienā".

Seriāla režisore ir Inta Gorodecka. Viņa veidojusi arī seriālus "Neprāta cena" un "Saplēstā krūze".

Jaunais seriāls vēstīs par divām ģimenēm un viņu attiecībām.

Galvenās lomas seriālā atveidos Lāsma Kugrēna, Indra Briķe, Jakovs Rafalsons, Līga Zeļģe un Ģirts Liuziniks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti