Ziņas vieglajā valodā 8. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 11 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 8. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Covid-19 atklāj vēl 459 cilvēkiem

Latvijā apstiprināti vēl 459 Covid-19 gadījumi. Trīs slimnieki miruši.

Veikti vairāk nekā 52,5 tūkstoši izmeklējumu. Pozitīvi bija 0,9% testu.

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs ir pārsniedzis 200.

Tagad šis rādītājs jau ir 204,2 uz 100 tūkstošiem iedzīvotāju.

Slimnīcās aizvadītajā diennaktī ievietoja 29 Covid-19 pacientus.

Slimnīcās ievietoto pacientu skaits pieaudzis līdz 206.

 

Inflācija augustā - 0,4%

Cenas augustā salīdzinājumā ar jūliju Latvijā palielinājās par 0,4%.

Gada laikā cenu pieaugums ir par 3,7%.

Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Cenu pieaugumu šobrīd veicina naftas energoresursu un pārtikas cenu kāpums pasaulē.

Augustā palielinājās arī elektroenerģijas, siltumenerģijas cenas.

Pārtikas cenas gada laikā pasaulē ir palielinājušās par 30%.

To tagad jūtam arī Latvijā.

 

Atlaiž Rīgas domes departamenta direktoru

Vitālijs Reinbahs
Vitālijs Reinbahs

Rīgas dome lēma par Vitālija Reinbaha atbrīvošanu no Satiksmes departamenta direktora amata.

Kopš maija viņš ir atstādināts no šī amata.

Tagad par viņa turpmāko karjeru lems tiesa.

Reinbahu nevar atbrīvot bez tiesas lēmuma.

Viņa atbrīvošanai nepiekrīt arodbiedrība.

Lai panāktu Reinbaha atbrīvošanu, dome vērsusies tiesā.

Reinbahs pašvaldībai, iespējams, nodarījis vairāk nekā 23 000 eiro zaudējumus.

Šāda summa izskanēja Rīgas domes sēdē, kurā lēma par Reinbaha atbrīvošanu no amata.

Pašvaldība, iespējams, vērsīsies policijā, lai tā izvērtētu nepieciešamību ierosināt kriminālprocesu.

 

Tiesā Parīzes terora aktu īstenotājus

Francijā sākusies tiesas prāva pret Parīzes terora aktu īstenotājiem.

Šie terorakti, kas šokēja pasauli, notika 2015. gada 13. novembrī.

Šajos uzbrukumos dzīvību zaudēja 130 cilvēki un 350 ievainoja.

Par šo noziegumu apsūdzēti 20 cilvēki.

Šis būs lielākais tiesas process Francijas mūsdienu vēsturē.

Liecības sniegs vairāki simti liecinieku.

Liecinieku vidū būs arī bijušais valsts prezidents Fransuā Olands.

Prāvu paredzēts pabeigt deviņu mēnešu laikā.

 

Afganistānā darbu sāk “Taliban” valdība

Afganistānā darbu sākusi grupējuma “Taliban” izveidotā pagaidu valdība.

Jaunajā valdībā ir tikai talibi un viņu uzticības personas.

Iepriekš gan talibi solīja izveidot iekļaujošu ministru kabinetu.

Tikmēr Afganistānas bijušais prezidents Ašrafs Gani atvainojies savas valsts iedzīvotājiem par aizbēgšanu no valsts.

 

Eiropā kokaīna kontrabanda plūst caur Nīderlandi un Beļģiju

Nīderlande un Beļģija ir kļuvušas par galvenajiem kokaīna piegādes centriem Eiropā.

Tas secināts jaunākajā Eiropol ziņojumā.

Kontrabandisti izmantojot Roterdamas, Antverpenes un arī Hamburgas ostas.

Šajās ostās ir liels kravu apjoms.

Kontrabandisti lielā daudzumā kokaīnu slēpj jūras konteineros.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti