Ziņas vieglajā valodā 9. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 2 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 9. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pēc ārkārtējās situācijas beigām atvieglos ierobežojumus

Trešdien, 10. jūnijā, beigsies Covid-19 dēļ Latvijā izsludinātā ārkārtējā situācija.

Valdība otrdien, 9. jūnijā, izlēma, kādi būs noteikumi pēc tam.

Līdz jūnija beigām pasākumos telpās drīkstēs pulcēties ne vairāk par 100 cilvēkiem.

Pasākumos laukā nedrīkstēs būt vairāk par 300 cilvēkiem.

Ar katru mēnesi pieļaujamo cilvēku skaitu palielinās.

Bērnu nometnēs šovasar drīkstēs piedalīties līdz 30 bērniem vienā grupā.

Arī sporta treniņos drīkstēs piedalīties ne vairāk kā 30 cilvēku.

Bet sabiedriskajā transportā joprojām būs jālieto mutes un deguna aizsegs.

Rīgā un Pierīgā bija elektrības pārrāvums

Otrdienas, 9. jūnija, rītā lielā daļā Rīgas, Pierīgas, Limbažu, Siguldas un Ogres nebija elektrības.

Bija sabojājies svarīgs elektrības kabelis.

Elektrības nebija kopumā 160 tūkstoš mājsaimniecībās.

Uz ielām nedarbojās luksofori.

Neskanēja vairākas radiostacijas.

Nestrādāja vairākas valsts iestādes, piemēram, Valsts ieņēmumu dienests.

12. klašu eksāmenu elektrības traucējumi būtiski neietekmēja.

Šobrīd elektrības padeve ir atjaunota.

Drošības apsvērumu dēļ slēgts Brasas tilts Rīgā

Uz laiku ir slēgts Brasas tilts Rīgā.

Iespējams, pa tiltu ir bīstami pārvietoties.

Tilta slēgšanas dēļ nekursē 11. tramvajs.

Tramvaja vietā brauc autobuss.

Tas kursē no Ausekļa ielas līdz Mežaparkam.

Brasas tilta slēgšanas dēļ nedaudz mainīts arī 9. autobusa maršruts.

Uz Brasas tilta jau ilgāku laiku notiek remontdarbi.

Pēdējos mēnešos pāri tiltam drīkstēja braukt tikai sabiedriskais transports, policija un neatliekamās medicīniskās palīdzības mašīnas.

Aptiekām atļauj piegādāt zāles uz mājām

Līdz gada beigām aptiekām būs iespēja piegādāt zāles cilvēkiem uz mājām.

Tā nolēma valdība.

Zāļu nogādāšanai varēs piesaistīt arī brīvprātīgos.

Uz mājām drīkstēs piegādāt arī recepšu zāles un valsts kompensētos medikamentus.

Piegādāt zāles uz mājām nav obligāts aptieku pienākums.

Lai uzzinātu, vai aptieka piegādā zāles uz mājām, jāsazinās ar konkrēto aptieku.

Zinātnieki: Covid-19 Ķīnā sācies jau pērn vasarā

Covid-19 sāka izplatīties Ķīnā jau pagājušā gada augustā.

Par to liecina amerikāņu zinātnieku pētījums.

Pētnieki analizēja pacientu plūsmu slimnīcās un Covid-19 pazīmju meklēšanu.

Par Covid-19 izplatības sākumu Ķīnas pilsētā Uhaņā uzskata pagājušā gada decembri.

Baltkrievijā vēlēs prezidentu

Pēc diviem mēnešiem Baltkrievijā notiks prezidenta vēlēšanas.

Tajās kandidēs arī pašreizējais prezidents Aleksandrs Lukašenko.

To pieļauj Centrālā vēlēšanu komisija.

Taču apsūdzēts viens no lielākajiem opozīcijas aktīvistiem Sergejs Tihanovskis.

Viņu apsūdz pasākumu rīkošanā, kas traucēja sabiedrisko kārtību.

Viņam draud līdz trim gadiem cietumā.

Baltkrievijas prezidenta vēlēšanās plānoja kandidēt Tihanovska sieva.

Lielbritānijā iebraucējiem jāievēro 14 dienu pašizolācija

Lielbritānijā turpmāk visiem iebraucējiem ir obligāti jāievēro 14 dienu pašizolācija, tātad viņi nedrīkst satikties klātienē ar citiem cilvēkiem.

Jaunie noteikumi attiecas gan uz citu valstu, gan Lielbritānijas pilsoņiem.

Visiem Lielbritānijā iebraukušajiem ir jāaizpilda īpaša anketa.

Tajā jānorāda adrese, kur viņi ievēros divu nedēļu pašizolāciju.

Par noteikumu neievērošanu būs vairāk nekā tūkstoš eiro sods.

Nākamnedēļ sāksies Latvijas futbola virslīgas čempionāts

Latvijas futbola virslīgas čempionāts sāksies nākamnedēļ – 15. jūnijā.

Tā ziņo Latvijas Futbola federācija.

Pagājušā gada Latvijas čempione futbolā bija "Riga" komanda.

Latvijas kausu ieguva RFS.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti