Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka, ka vēja parku attīstītājiem jāmaksā vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēja kompensācija, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kas šobrīd vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Jau šobrīd strādājošo vēja parku attīstītājiem noteikumi kļūs saistoši brīdī, kad viņi esošās vēja turbīnas sāks mainīt pret jaunām. Iedzīvotāji šo valdības lēmumu dēvē par saprātīgu, vienlaikus norādot, ka kompensāciju apmēru varētu vēlēties lielāku.
Dienvidkurzemes novads
Valsts vietējās nozīmes ceļi ar grants segumu
Cēsu nov.
544 km
Madonas nov.
527 km
Jēkabpils nov.
501 km
Krāslavas nov.
484 km
Ludzas nov.
475 km
Dienvidkurzemes nov.
453 km
Talsu nov.
451 km
Valmieras nov.
446 km
Bauskas nov.
428 km
Augšdaugavas nov.
398 km
Tukuma nov.
382 km
Gulbenes nov.
351 km
Limbažu nov.
334 km
Dobeles nov.
330 km
Aizkraukles nov.
329 km
Kuldīgas nov.
327 km
Smiltenes nov.
324 km
Balvu nov.
316 km
Ventspils nov.
308 km
Preiļu nov.
305 km
Ogres nov.
291 km
Saldus nov.
281 km
Alūksnes nov.
272 km
Jelgavas nov.
212 km
Siguldas nov.
143 km
Valkas nov.
103 km
Līvānu nov.
75 km
Rēzeknes nov.
51 km
Ropažu nov.
39 km
Ķekavas nov.
29 km
Saulkrastu nov.
26 km
Olaines nov.
15 km
Ādažu nov.
5 km
Mārupes nov.
3 km
Salaspils nov.
2 km
Daugavpils
-
Varakļānu nov.
-
Ventspils
-
Rēzekne
-
Liepāja
-
Jūrmala
-
Jelgava
-
Provizoriskie rezultāti
Neoficiālie aprēķini, balstoties uz provizoriskajiem CVK datiem no 28 iecirkņiem
Atjaunots: 06.06. plkst. 11:10
Provizoriskais mandātu sadalījums
Neoficiālie aprēķini, balstoties uz provizoriskajiem CVK datiem no 28 iecirkņiem
Atjaunots: 06.06. plkst. 11:10
9 vietas
Zaļo un Zemnieku savienība
5 vietas
Nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK"
3 vietas
Politiskā partija "Latvijas Reģionu Apvienība"
2 vietas
Jaunā VIENOTĪBA
Kandidāti
Kas solīts pirms 4 gadiem
Ko pirms iepriekšējām vēlēšanām 2017.gadā toreizējie pašvaldību vadītāji intervijās LTV Ziņu dienestam atbildēja uz iedzīvotāju jautājumiem un ko solīja darīt četru gadu laikā.
30 gadus par to runā, nekas nemainās – tā par sliktā stāvoklī esošo grants ceļu, kas ved līdz Ziemupei un uz jūru, sacīja Dienvidkurzemes tūrisma eksperts. Bedrainais ceļš nedara godu tūrisma galamērķim, bet iedzīvotāji ikdienā lauž savas mašīnas. Ierobežotais finansējums un zemā satiksmes intensitāte ceļu neparedz asfaltēt, un to uzturēs tāpat kā agrāk. Taču Dienvidkurzemes novads, pateicoties Eiropas Savienības (ES) finansējumam, šogad asfaltēs posmu, kas ved uz Ziemupes stāvlaukumu un pašu Ziemupes centru.