Ik brīdi gaisā atrodas tūkstošiem pasažieru lidmašīnu. Tur pasažieru drošība ir atkarīga no tehnikas un cilvēku - pilotu un apkalpes locekļu - darba. Lai gan tehnoloģijas lidmašīnās ir būtiskas, bez pilota ar skaidru galvu tomēr neiztikt.
Muižu skaits Latvijā strauji saruka dažādu vēstures notikumu ietekmē - muižu dedzināšana 20. gadsimta sākumā, divi pasaules kari. Taču arī šobrīd pie mums muižu nav maz - to ir aptuveni 600. Tomēr daļa no tām ir atstātas laika zoba varā un to agrāko varenību un skaistumu iespējams apskatīt tikai vēstures fotogrāfijās.
Pēdējā laikā Latvijā daudz dzirdēts par cilvēkiem, kas bruņojušies ar metāla detektoru un lāpstu, staigā pa mežiem, tīrumiem vai ūdenskrātuvju krastiem, bieži vien, aiz sevis atstājot neaizraktas bedres. Šos cilvēkus tautā dēvē par racējiem. Latvijā šādu cilvēku ir daudz. Precīzs to skaits nav nosakāms, taču tiek lēsts, ka pie mums ar mantas meklēšanu nodarbojas vismaz 2000 cilvēku.
Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja akceptējusi grozījumus saistošajos noteikumos, ar kuriem no 1.aprīļa tiks paaugstināta maksa par pašvaldības maksas autostāvvietu izmantošanu. Pieci.lv nolēma noskaidrot, cik novietot automašīnu izmaksā citās Eiropas valstu galvaspilsētās, salīdzinot ar Rīgu.
"Rīgas satiksmei" (RS) uzradušies konkurenti mobilās lietotnes "Zaķiem.lv" formā, kas ļauj noteikt sabiedriskā transporta kontrolieru atrašanās vietas. Katru dienu lietotne tiek atvērta ap 100 tūkstošiem reižu, radio "Pieci.lv" pastāstīja idejas autors Kristaps Freimuts. Savukārt RS neplāno cīnīties pret šīs lietotnes izmantošanu.
Latvijas Radio komandas jaunākā paaudze, kas pati nav piedzīvojusi Baltijas ceļa laikus, turpina savu ekspedīciju pa Baltijas ceļa pēdām, lai saprastu, ko tas toreiz nozīmēja baltiešiem un vai tas joprojām ir dzīvs. Jaunieši ceļā iepazinuši Baltijas ceļam tuvējo pilsētu un ciemu iedzīvotāju un guvuši arī atziņu - vērienīgais projekts trijās valstīs ir apliecinājums mūsu brīvībai.
Latvijas Radio komandas jaunākā paaudze, kas pati nav piedzīvojusi Baltijas ceļa laikus, turpina savu ekspedīciju pa Baltijas ceļa pēdām, lai saprastu, ko tas toreiz nozīmēja baltiešiem un vai tas joprojām ir dzīvs.
Latvijas Radio komandas jaunākā paaudze, kas pati nav piedzīvojusi Baltijas ceļa laikus, turpina savu ekspedīciju pa Baltijas ceļa pēdām, lai saprastu, ko tas toreiz nozīmēja baltiešiem un vai tas joprojām ir dzīvs.
Latvijas Radio komandas jaunākā paaudze, kas pati nav piedzīvojusi Baltijas ceļa laikus, turpina savu ekspedīciju pa Baltijas ceļa pēdām, lai saprastu, ko tas toreiz nozīmēja baltiešiem un vai tas joprojām ir dzīvs.
Ierakstu sērijā par Baltijas ceļu Latvijas Radio jaunie žurnālisti visas nedēļas garumā stāstīs par piedzīvoto, braucot pa Baltijas ceļa maršrutu. Viņi vāca cilvēku atmiņas un stāstus. Šodien pirmajā sižetā jaunie žurnālisti iepazīstinās ar sevi un pastāstīs Lietuvas pierobežā redzēto.
Kopš Baltijas ceļa akcijas ir pagājis jau ceturtdaļgadsimts. Šajā laikā Latvijā ir izaugusi jauna paaudze, kas par to ir tikai dzirdējusi no vecākiem vai skolotājiem. Viņiem Baltijas ceļš nav atmiņas, bet gan uzdevums vēstures eksāmenā. Tādēļ Latvijas Radio komanda izlēma šogad pa Baltijas ceļa pēdām sūtīt savus jaunākos kolēģus, kuri no neitrāla skatupunkta mēģinās saprast, ko toreiz baltiešiem nozīmēja Baltijas ceļš un vai Baltijas ceļa leģenda ir dzīva arī šodien. Jaunieši dienasgrāmatā pierakstījuši savus iespaidus un sabildējuši redzēto.