Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 25. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Pārbaudīs "SOAAR" vadītāja apgalvojumus

IT uzņēmuma "SOAAR" vadītājs Renārs Kadžulis LTV raidījumā "Kas notiek Latvijā? &quot...
IT uzņēmuma "SOAAR" vadītājs Renārs Kadžulis LTV raidījumā "Kas notiek Latvijā? "

Ģenerālprokuratūra pārbaudīs uzņēmēja Renāra Kadžuļa apgalvojumu par partijas "Vienotība" bijušā ģenerālsekretāra Arta Kampara centieniem ietekmēt 12. Saeimas vēlēšanu rezultātus.

Kadžulis apgalvo, ka par Kamparu ziņojis drošības iestādēm.

Drošības iestādes apgalvo, ka neko nezina.

Kadžulis vada Informācijas tehnoloģiju uzņēmumu "SOAAR", kas nodrošināja vēlēšanu programmatūru.

Partija "Jaunā Vienotība" par Kadžuļa apgalvojumiem vērsusies tiesībsargājošajās iestādēs.

Krievija izraida Latvijas diplomātus

Krievija izraida divus Latvijas diplomātus.

Latvijas Ārlietu ministrija lems par tālāko rīcību.

27. martā toreizējais ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") izraidīja vienu Krievijas vēstniecības diplomātu.

Viņam pārmeta naidīgu attieksmi pret Latviju.

Krievijas diplomātam Latvija bija jāpamet līdz 10. aprīlim.

Zviedrija sūtīs uz Latviju karavīrus un militāro tehniku

Zviedrija nākamā gada sākumā uz Latviju nosūtīs militāro tehniku un karavīrus.

Par to Stokholmā paziņoja Zviedrijas premjerministrs Ulfs Kristersons. 

Viņš tikās ar Latvijas valdības vadītāju Eviku Siliņu ("Jaunā Vienotība").

Zviedrijas premjers uzsvēra, ka karavīri ļoti vēlas doties uz Latviju.

Zviedrija, kas nesen kļuvusi par NATO dalībvalsti, saistības uztver ļoti nopietni.

Tā teica Kristersons.

Ukraina mudina atgriezties dzimtenē iesaukuma vecuma vīriešus

Ukraina ārvalstīs vairs neizsniegs jaunas pases militārā iesaukuma vecuma vīriešiem.

Turpmāk šie cilvēki pases varēs saņemt Ukrainā, nevis ārvalstu diplomātiskajās pārstāvniecībās.

Ukrainai trūkst karavīru.

Pārtraucot ārzemēs izsniegt pases, Ukraina cer pamudināt iesaukuma vecuma vīriešus atgriezties dzimtenē.

Polija gatava Ukrainai palīdzēt

Polija gatava palīdzēt Ukrainai apzināt aizbēgušos iesaukuma vecuma ukraiņus.

Polija jau iepriekš piedāvāja palīdzību Ukrainai.

Eiropas Savienības valstīs atrodas 4,3 miljoni Ukrainas pilsoņu, arī 860 tūkstoši vīriešu.

Parīzē nogāžas slaveno vējdzirnavu spārni

Parīzē pagājušajā naktī nogāzušies Mulenrūžas vējdzirnavu spārni.

Cietušo nav.

Mulenrūžas vējdzirnavas ir viens no slavenākajiem Parīzes pieminekļiem.

Kādēļ spārni nogāzušies, pagaidām nav zināms.

Venēcijā ievieš dienas biļetes

Venēcijā no šodienas ieviestas dienas biļetes.

Tās maksā piecus eiro.

Ieviešot biļetes, paredzēts mazināt tūristu skaitu sezonas laikā.

Lai tie tūristi, kas Venēcijā ierodas uz vienu dienu, pilsētu apmeklētu klusākos periodos.

"VEF Rīga" uzvar "Liepāju"

Pagājušās sezonas Latvijas čempione "VEF Rīga" Latvijas Basketbola līgas pusfināla pirmajā spēlē ar 77:56 uzvarēja "Liepāju".

Sērijā līdz trīs uzvarām rīdzinieki ieguvuši vadību ar 1-0.

Latvijas U-18 hokejisti zaudē somiem

Latvijas U-18 vīriešu hokeja izlase pasaules U-18 čempionāta pirmajā spēlē ar 1:3 zaudēja mājiniekiem somiem.

Ostapenko atkārto karjeras rekordu

Aļona Ostapenko
Aļona Ostapenko

Aļona Ostapenko šodien atkārtoja karjeras rekordu Madrides 1000 punktu turnīrā, jo sasniedza tā vienspēļu sacensību trešo kārtu.

Ostapenko ar 6-3, 6-1 pārspēja spānieti Džesiku Bouzasu-Maneiro.

Laika ziņas

Latvijā gaidāms naktī mākoņains laiks, dienā mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī dažviet, dienā daudzviet īslaicīgs lietus.

Naktī atsevišķos rajonos bieza migla.

Dienvidu vējš 2–6 m/s.

Gaisa temperatūra naktī -2…+2°, valsts ziemeļos +2…+4°.

Dienā +8…+13°, jūras piekrastē +5°…+8°.

Rīgā dienā īslaicīgs lietus.

Lēns dienvidu vējš 2–5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +1…+3°, dienā +10…+12°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti