"Tapestry" pieder vairāki rokassomiņu ražotāji, tostarp "Coach" un "Kate Spade", savukārt "Capri" pieder tādi zīmoli kā "Michael Kors", "Versace" un citi.
"Coach" un "Kate Spade" ir pazīstamis ar to, ko šos abus modes zīmolus dēvē par "pieejamu luksusu" – kvalitatīvas ādas un amatniecības izstrādājumiem par pieņemamām cenām.
"Tapestry" augustā piedāvāja iegādāties "Capri", cerot izveidot ASV modes gigantu, kas varētu konkurēt ar lielākajiem Eiropas konkurentiem, piemēram, "Chanel", "Hermes" un "Louis Vuitton" mātesuzņēmumu "LVMH".
ASV Federālā tirdzniecības komisija bažījas par konkurences sašaurināšanos tirgū, sakot, ka darījums likvidēs "Tapestry" un "Capri" zīmolu tiešu savstarpēju konkurenci un pēc darījuma "Tapestry" ASV iegūtu dominējošo tirgus daļu.
Kopā abi uzņēmumi visā pasaulē nodarbina vairāk nekā 30 tūkstošus darbinieku, taču uzraugošā iestāde apgalvo, ka darījums varētu samazināt algas un pabalstus.
Savukārt modes gigants "Tapestry" norāda, ka ASV Federālā tirdzniecības komisija fundamentāli nepareizi izprot gan tirgu, gan patērētāju iepirkšanās paradumus. Šī tiesvedības ierosināšana apliecinot, ka ASV Federālā tirdzniecības komisija "ir izvēlējusies ignorēt mūsdienu dinamiskās un augošās 200 miljardu ASV dolāru vērtās pasaules luksusa industrijas realitāti".
Raidorganizācija "BBC" vēsta, ka šis ir nebijis gadījums, kad ASV regulators cenšas bloķēt augstas klases modes uzņēmumu apvienošanos.
Šī mēneša sākumā uzņēmumi saņēma Eiropas Savienības un Japānas regulatīvo atļauju darījumam, un sākotnējā iecere paredzēja, ka abu modes uzņēmumu apvienošana notiks līdz augusta sākumam.